Jump to content

school computers probleem

Recommended Posts

Geplaatst:

Waarschijnlijk is er één of ander programma dat de loggegevens bijhoudt, dus schakel je die toch gewoon uit via proccesen. :puh:

Geplaatst:

Hmmm... Dus als ik probeer de beveiliging te kraken merken ze dat? Jammer... Ik wou dus eens checken hoe goed de beveiliging was :puh:

Geplaatst:
Waarschijnlijk is er één of ander programma dat de loggegevens bijhoudt, dus schakel je die toch gewoon uit via proccesen. :puh:

Nee, als het windows gebasseerd is houd windows het zelf bij en wordt het naar de server verstuurt of blijft het lokaal opgeslagen.

Geplaatst:

Nee, als het windows gebasseerd is houd windows het zelf bij en wordt het naar de server verstuurt of blijft het lokaal opgeslagen.

Dan laat je Ccleaner toch eens een rondje doen :puh: .

Geplaatst: (bewerkt)

Dan laat je Ccleaner toch eens een rondje doen :puh: .

Dat kan alleen als je rechten heb om programma's te installeren en die rechten zijn je meestal ontnomen.

Bewerkt: door Ewoud
Geplaatst:

Schatten jullie de beveiliging bij scholen niet iets te hoog in?

moeilijk denken, terwijl de wachtwoorden van de routers vaak het standaard Wachtwoord is

via net send berichten verzenden, shutdown commando gebruiken

gewoon de boel flink op fcken, heel moeilijk is het allemaal niet als je de tijd neemt om te kijken naar hoe de beveiliging ervoor staat

vooral updates, een niet geupdate adobe reader is een hemel voor wat exploits

bijna alles wat niet up to date is is gevoelig voor exploits.

Geplaatst:

Ik zeg het voor de laatste keer! We gaan hier niet praten over dingen die scholen niet ondersteunen. Doe dat maar via jouw eigen manier (msn bijvoorbeeld), maar ik vind dat we als forum niet acties mogen beramen of elkaar tips mogen geven om school netwerken te bombarderen, te hacken of te slopen. De volgende die hier nog op door gaat, krijgt met mij te maken...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...