Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Heey ik kwam is een keer bij zo een groot vliegtuig met helicopters en vliegtuigen maar ik kon nergens in Dat vliegveld is easter bay airport moet ik meer flying skill hebben? Reageren
Bigstijn Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Heey ik kwam is een keer bij zo een groot vliegtuig met helicopters en vliegtuigen maar ik kon nergens in Dat vliegveld is easter bay airport moet ik meer flying skill hebben? Dat licht eraan, bij alle vliegvelden moet je de flying school gedaan hebben, eveneens om in een vliegtuig te komen wat er staat, ik heb dit pas gezien toen ik een missie aan het doen was waardoor je wel naar het vliegveld moest, maar niet in vliegtuigen kon. Je kan wel in vliegtuigen komen door ze met een spawner of met cheats te laten verschijnen . Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Je moet eerst de Flyingschool halen. Klik hier om te kijken wat je ervoor moet doen. Reageren
PIERRO P Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Er is wel een vliegtuig wat te gebruiken is op Easter Bassin airport. Namelijk de Maverick die de rechter hoek van het vliegveld staat. Reageren
Gijsso Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Heey ik kwam is een keer bij zo een groot vliegtuig met helicopters en vliegtuigen maar ik kon nergens in Dat vliegveld is easter bay airport moet ik meer flying skill hebben? Dat licht eraan, bij alle vliegvelden moet je de flying school gedaan hebben, Als je nog niet genoeg flying skill hebt kun je bij het vliegveld van LS en LV nog steeds vliegtuigen pakken. Bij LV is het doodelijk simpel . Bij LS kun je met een auto op dat hokje staan waar die guard staat. je klimt op dat hokje en je bent op het vliegveld. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 27 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Je moet eerst de Flyingschool halen. Klik hier om te kijken wat je ervoor moet doen. Waar is dan de flying school? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Waar is dan de flying school? De Flying School vind je in Verdant Meadows, hier kom je overigens al automatisch mee in contact als je netjes de storyline volgt. In de missie 'Verdant Meadows' zul je het namelijk moeten kopen en vanaf dat moment kun je er oefeningen doen. slaag je voor alle oefeningen (brons, zilver of goud), dan zal je de Flying School voltooid hebben en kun je verder met de missies in Las Venturas. Verdant Meadows: Voor meer info over de school en/of over de oefeningen raad ik je aan te kijken op de reeds gegeven link van WikiGTA. Daar staat vrijwel alles wat je moet weten. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Waar is dan de flying school? De Flying School vind je in Verdant Meadows, hier kom je overigens al automatisch mee in contact als je netjes de storyline volgt. In de missie 'Verdant Meadows' zul je het namelijk moeten kopen en vanaf dat moment kun je er oefeningen doen. slaag je voor alle oefeningen (brons, zilver of goud), dan zal je de Flying School voltooid hebben en kun je verder met de missies in Las Venturas. Verdant Meadows: Voor meer info over de school en/of over de oefeningen raad ik je aan te kijken op de reeds gegeven link van WikiGTA. Daar staat vrijwel alles wat je moet weten. Heey thanks man Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.