gybrus Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 Hallo, Ik zat al lang met het idee in mijn hoofd om een template te maken voor "GTA: One and a half." Maar omdat school veel tijd in beslag neemt en ik tot vandaag geen inspiratie had is de template nu pas af Rates&Comments Grats,G Reageren
Thundercover Geplaatst: 27 september 2007 Rapport Geplaatst: 27 september 2007 De eerste indruk is bij mij positief. De header ziet er goed uit en past ook bij het geheel, alhoewel je helaas die vlekken, om het zo maar te noemen met mijn geniale photoshop kennis (), niet onderaan terug laat komen. Nu is voor mij het gevoel dat alles bovenaan geconcentreerd is en dat het niet één geheel is. Het is trouwens linksboven wel leuk gedaan met de vlekken over de rand heen. De titel, GTA One and a half, had van mij best iets groter gemogen, en vervolgens dan weer iets naar links. Verder vind ik de tekstkleur van de body niet passen bij de achtergrond. Misschien past het wel, maar het is net iets te donker en daardoor kan het best eens onleesbaar worden. Dat geldt ook voor de tekst in het menu. De lettertypes zien er goed uit en passen goed bij de rest van de template. Een goede template, al zeg ik het zelf! Reageren
AreZzo Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Vet mooie template @ hierboven, volgens mij zijn vlekken enkel in het begin, zo kan je als je de template codeert de body veel kleiner of groter maken... De header is mooi, tekst is goed geplaatst, niet te moeilijk en te druk, dus dat zit goed. De navigatie kon wat meer worden, dat is maar basic en kan misschien wat opgevult worden. In de body is de navigatie en de teksten goed geplaatst. Het enige negatieve dat ik vind is de kleur, alles past goed bij elkaar qua kleuren maar het is te donker, misschien past het wel beter bij het thema maar als je die template gebruikt voor een site zou ik niet veel langskomen door de donkere sfeer. Elke kleur zou ik een aantal tinten lichter maken want ze passen wel goed. Ga je hem ook coderen? Laterz Reageren
gybrus Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Het enige negatieve dat ik vind is de kleur, alles past goed bij elkaar qua kleuren maar het is te donker, misschien past het wel beter bij het thema maar als je die template gebruikt voor een site zou ik niet veel langskomen door de donkere sfeer.Elke kleur zou ik een aantal tinten lichter maken want ze passen wel goed. Ga je hem ook coderen? Laterz Ohw Bij de volgende template zal ik daar wat aan doen =D en tada *Link en ik kan de body size zo makkelijker aanpassen ja maar ik heb hem toch anders in stukjes geknipt en de code is daar ook niet voor geschreven maar het was ook niet het idee om hem langer te maken Bedankt voor de rates, Grats,G Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (...)@ hierboven, volgens mij zijn vlekken enkel in het begin, zo kan je als je de template codeert de body veel kleiner of groter maken... (...) Dat hoeft niet per se. Je kan de onder- en bovenkant een bepaalde grootte geven en de body dan een verschillende grootte laten zijn, met als minimum lengte de lengte van het menu. Ik weet niet of Gybrus met HTML of PHP werkt, maar met PHP gaat dat zeker lukken. In dat geval kan je dus de 'vlekken' onderaan terug laten komen. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.