Jump to content

Voertuigen ID

Recommended Posts

Geplaatst:

Mensen,

Ik ben laatste tijd nogal bezig met de mod "CarSpawner" voor GTA SA.

Maar ik weet niet alle ID's van de voertuigen..

Iemand die toevallig een Documentje of een site weet waar al de ID's van de voertuigen weergegeven staan?

Graag hoor ik het van jullie!

Grtz

Geplaatst: (bewerkt)
Alhier kan je een post vinden met een lijst van alle voertuigen IDs. Eventueel kan je ook gebruik maken van WikiGTA, alleen staan er bij sommige voertuigen daar nog geen IDs bij vermeld. Bewerkt: door Preddy
Geplaatst:

Een site o.i.d. is totaal niet nodig, als je dat verder niet wilt. Deze links zijn inderdaad enorm handig. :) Toch is er een snelle manier, gewoon in je San Andreas mapje zelf. Soms zijn de namen niet helemaal duidelijk, een MOPED is een Faggio, maar vrijwel alles is duidelijk genoeg.

Open Kladblok en ga het bestand Vehicles.ide openen. Dit bestand vind je in je GTA: SA mapje en vervolgens de submap Data. Oorspronkelijk zou het zo moeten zijn; C:\Program Files\Rockstar Games\GTA San Andreas\Data\vehicles.ide. Eenmaal het bestand geopend, zie je allemaal letters en cijfers, maar je moet letten op de eerste en de tweede: Het ID en de naam.

Er is verder een nog makkelijkere CarSpawn, deze hoef je géén ID in te voeren. Het is gewoon een scherm, jij typt de naam in bij het zoekscherm (gedeeltelijk, anders heb je kans dat hij niet bestaat), en hij vind voor je. Je kunt dan een sneltoets gebruiken, bijvoorbeeld voor de infernus CTRL + I. Zo kun je in-game ook spawnen zonder te switchen. Mocht je geïnteresseerd zijn in deze CarSpawner, dan moet je hem hier downloaden.

Geplaatst: (bewerkt)

Bedankt!

Maar die CarSpawner voldoet ook aan mijn eisen ;)

Als je CTRL+A drukt, kun je het ID van de auto intoetsen en hij spawned ook. :)

Heb het documentje van de auto ID's uitgeprint en het ligt naast me dus kan altijd even kijken welke ik wil ;)

En als je CTRL+S drukt spawn je het laatst gespawnde voertuig weer trug dus dees werkt opzich prima ^_^

Tog bedankt voor de post en ik ga die andere ook ckr even uitproberen!

Thnx mensen :tu:

Grtz Balthesar

Bewerkt: door Balthesar

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...