Rivel Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Hallo! Type: Logo Stijl: Very Abstract Grootte: Op zicht maakt dit niet uit. Zolang het maar in de layout past. Afbeelding: Liever geen afbeelding erin. Ik zou graag een abstract logo hebbe, met hoogstends 5 verschillende kleuren en een witte BG. Ik hou van cirkels en bollen Tekst: R-Productions moet erin staan, maakt niet uit hoe, niet te wild en een sober lettertype. Rand: Nee hoeft niet Kleuren: Wit, Zwart, Rood... De rest kies je zelf Render (optioneel): N.v.t Extra (optioneel):Abstract moet ie zeker Hiervoor al bedankt, maar al je ook nog een layout wil maken. Type: Layout Stijl: Abstract, met enkele buttons bovenaan. En een plek voor een banner Grootte: Dit mag je zelf kiezen, de normale size, maar alles moet ern passen, scrollbalken is niet erg. Afbeelding: N.v.t Tekst: Euhm, in de buttons: HOME, PORTFOLIO,MODDING, DOWNLOADS, CONTACT Rand: Nee, BGwel wit Kleuren: Zwart, grijs, wit... Render (optioneel): N.v.t Extra (optioneel):Ok, euhm zou er een vrij groot vak in de layout willen zitten, ik ga hie rnl. een script voor een blg op installen. of ene paar in kunnen komen die klaa rzijn voor een tekst en zou ie gesliced en dreamweave ready willen worden gemaakt; En zou je het logo in de plek van de banne rwillen verwerken. En aan de zeikant enkele kleine vakken met, Affialaties, Poll... 5 ofzo. Liefst van de zelfde grootte. Heel, heel erg bedankt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.