Jump to content

cheats op cd?

Recommended Posts

Geplaatst:

Voor gta san andreas (PS2) heb je tog 1 of andere cd waar alle cheats op staat die armax heette tog?

dan heb ik daar een paar vragen over:

- Waar kun je die kopen?

- Hoe duur is die?

- en zitten daar egt ALLE cheats op?

Gr pasgal

Geplaatst: (bewerkt)

Je kunt die bijvoorbeeld vinden bij diverse webwinkelsvoor ongeveer €25. Maar als je het speciaal voor cheats wilt doen, zou ik als ik jou was gewoon even hier kijken voor cheats, die je gewoon met de hand in kan voeren: simpel en goedkoop. Tenzij je natuurlijk savegames over wilt zetten op de PC, dan heb je wel armax nodig. Maar voor cheats alleen, zou ik het in ieder geval niet doen. :N

Bewerkt: door Joriz
Geplaatst:
ok bedankt

maar dan hoef je GEEN omgebouwde playstation 2 voor te hebben tog?

Nee hoor, je hoeft alleen maar de tekentjes in de juiste volgorde in te tikken, zoals je in de tabel op deze pagina kunt vinden. :)

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een paar jaar geleden voor een tientje bij de intertoys zoiets gekocht, ( ultimate cheats colection ofzo)

maar ik weet niet of je dat overal nog vind..

en hij rekende het dan niet als cheats, dus je kan het er 100 procent mee uitspelen, met gewone cheats ka n dat nie

Bewerkt: door WWW.outer
Geplaatst:

o ja en dan ben je geen internet kaart voor noidg tog?

en je kunt die savegames en mod en enz hier bij die downloads afhalen tog?

Geplaatst:
en hij rekende het dan niet als cheats, dus je kan het er 100 procent mee uitspelen, met gewone cheats ka n dat nie

Dat is onzin, je kunt altijd 100% uitspelen, ook met cheats. Tenzij je met de zogenaamde "riot-glitch" te maken hebt. Dan kan je de missie "Madd Dogg" niet meer halen. Het gebruiken van pedestrian cheats is dus gevaarlijk (bijvoorbeeld de riot-cheat, dus). Als je dan gewoon niet opslaat, is er niets aan de hand. Health, geen politie, armor, etcetera, kan je gewoon gebruiken. In Vice City was dat inderdaad het geval, dat je niet meer 100% kon halen als je een cheat had gebruikt, dat is echter veranderd in GTA SA.

o ja en dan ben je geen internet kaart voor noidg tog?

en je kunt die savegames en mod en enz hier bij die downloads afhalen tog?

Op internet kan je inderdaad een savegame vinden voor de PS2 (weet niet zeker of je dit bij downloads op dit forum kunt vinden, of niet). Let wel op dat je savegames van de PC niet op de Playstation 2 kunt spelen, en andersom.

Geplaatst:
Voor gta san andreas (PS2) heb je tog 1 of andere cd waar alle cheats op staat die armax heette tog?

dan heb ik daar een paar vragen over:

- Waar kun je die kopen?

- Hoe duur is die?

- en zitten daar egt ALLE cheats op?

Gr pasgal

Een aantal vragen zijn al beantwoord, wat betreft armax zijn wel meer mogelijkheden qua cheats en voertuigen. De cheats op WikiGTA zijn de gebruikelijke cheats maar met armax heb je dus wel meer mogelijkheden. Overigens is armax niet de enige cheat-device die te gebruiken is. ^_^
Geplaatst:

Een beetje :puh: Het zorgt volgens mij gewoon dat je bestanden kan uitwisselen van PC naar PS2, wat zonder ArMax niet kan. Zo kun je dus ook het cheatdevice erop zetten :)

Geplaatst:
En weten jullie dan ook toevallig hoe die armax werkt? :puh:
Dat is teveel om uit te leggen, ik ga niet de complete handleiding overschrijven. Als je het programma koopt zit er een handleiding bij waarin staat hoe het werkt. Meer informatie kan je op www.codejunkies.com vinden.
Een beetje :puh: Het zorgt volgens mij gewoon dat je bestanden kan uitwisselen van PC naar PS2, wat zonder ArMax niet kan. Zo kun je dus ook het cheatdevice erop zetten :)
Juist maar dan andersom, Armax is de cheatdevice en er zit een ander programma bij wat 'Max Memory Manager' heet, met dit programma kan je data van en op de Memory-Card / USB uitwissellen. Dit kan echter ook met een Memory-Card-adapter. Dus als je alleen maar bij de data wilt komen is een Memory-Card-adapter voldoende. Met armax kan je meerdere mogelijkheden hebben, dit hangt dan weer af of je alleen armax koopt of een uitgebreid pakket. Er zijn dus verschillende pakketten met armax te koop, hoe uitgebreider hoe meer mogelijkheden.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...