Honkbal95 Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 hey kan je met sa-mp ook met gemodde auto spelen alles is nog t zelfde alleen t uiterlijk is veranderd de handeling niet enzovoort. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 hey kan je met sa-mp ook met gemodde auto spelen alles is nog t zelfde alleen t uiterlijk is veranderd de handeling niet enzovoort. Volgens mij kan het geen kwaad om mods te gebruiken. Dit is natuurlijk wel afhankelijk van het soort dat je gebruikt, je kunt namelijk niet met alle mods SA-MP spelen. Een simpele mod dat een voertuig vervangt, moet geen probleem zijn. Zolang je er maar om denkt dat je niets in de data veranderd, zoals de snelheid van een voertuig of de vuurkracht van een wapen, lijkt me dat er niets aan de hand is. Denk er echter wel om dat mods de kans op crashes/foutmeldingen verhogen, zowel bij SA-MP als bij GTA zelf. Geniet van mods, maar mod met mate.... Reageren
ikt Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Aanvulling op -Matthijs- Als je wilt modden, kijk dan goed of de gemodde auto ook hetzelfde getuned kan worden in GTA SA. In SA-MP zit er nameijk ook een Transfender/Wheels Arch Angels op die werkt, en als anderen auto's gaan tunen heb jij kans dat je chrasht. En let ook op de standaard ''bersturing'' van auto's. Neem bijvoorbeeld de SuperGT. Die spint makkelijkdoor zijn nogal ongelukkige moddel. Maar als je er een andere model inzet wordt hij weer beter bestuurbaar. Sommige admins vatten dit op als cheaten, en loop ja kans op een ban. Lat daar dus ook op verder kun je alles modden wat je maar wilt, behalve de .dat bestanden in de DATA map. Daar staat namelijk in hoe de wapens werken, hoe auto's sturen en nog meer. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.