Jump to content

Mike toreno

frankgtasanandreas

Recommended Posts

Geplaatst:
waar kan ik het busje op het vliegveld vinden?? en hoe kom ik daar??

Je kunt het vinden op het San Fierro Vliegveld. Om precies te zien waar, en hoe je de missie doet, kan je dit filmpje kijken.

Geplaatst: (bewerkt)

eerst moet je naar hem luisteren eerst hoort hij iets dan moet je erna toe, dan hoor je weer iets en dan moet je daar naar toe en dan hoort hij vliegtuigen, dan moet je naar het vliegtuig

Je moet als je op het vliegveld het signaal volgen, hij zegt volgens mij (weet ik niet zeker) hot of cold

Bewerkt: door visser23
Geplaatst:
Bij mij kwamen ze als volgt aangereden in het busje (zie kaartje):

Dat maakt eigenlijk niet veel uit, de bus kan overal staan hij komt trouwens met 2 motors in beveiliging aangreden, hij kan zowel van de landings baan afkomen, of bij de hangars. Erg handig is om een beetje een snelle auto te pakken en voorzichtig te rijden als je het vliegveld binnen komt, laatst vloog ik over de kop en had ik geen auto meer dus moest ik naar de bus toelopen + als je snel rent zal je t-bone mendez verliezen na een tijdje en kan je weer terug lopen :).

Geplaatst:

Zodra je het vliegveld betreedt krijg je een balkje. Dit is het signaal wat je moet volgen; hoe dichterbij, hoe sterker het signaal, dus hoe voller het balkje. Op een gegeven moment zie je dus inderdaad een busje staan met twee Freeways, schakel ze allemaal uit, bevrijd Toreno en vervolgens blaas je het busje op.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...