danny11 Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 hallo, ik heb sins kort het spel san andreas aangeschaft mijn vraag is ik heb hier en van www.cheatplanet.com codes afgehaald hoe kan dan dat mijn codes het niet doen want ik heb ze nodig reacties's welcom danny Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny11 Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 ps het is voor ps2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 de enige reden die ik kan bedenken is.....toets je de codes wel goed in....het is niet zo dat je disc beveiligd is tegen cheats Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 je drukt toch ook niet eerst op start ofzo toch?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny11 Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 de enige reden die ik kan bedenken is.....toets je de codes wel goed in....het is niet zo dat je disc beveiligd is tegen cheats ja maar ik heb wel goed de codes ingetoest Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) de enige reden die ik kan bedenken is.....toets je de codes wel goed in....het is niet zo dat je disc beveiligd is tegen cheats Verkeerd intoetsen gaat haast niet: 1 cijfer/letter fout en je krijgt een melding van verkeerde cheat. EDIT: heb je de code nog wel aangevinkt na het intoetsen voordat je het spel start? EDIT2: de standaard cheats heb je al wel werkend gekregen? Bewerkt: 30 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
janjoker Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 welke codes doen het niet want sommige codes doen het inderdaad niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny11 Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 welke codes doen het niet want sommige codes doen het inderdaad niet EDIT: heb je de code nog wel aangevinkt na het intoetsen voordat je het spel start? EDIT2: de standaard cheats heb je al wel werkend gekregen? huh :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 (bewerkt) welke codes doen het niet want sommige codes doen het inderdaad niet EDIT: heb je de code nog wel aangevinkt na het intoetsen voordat je het spel start? EDIT2: de standaard cheats heb je al wel werkend gekregen? huh :huh: Als je wilt dat we je helpen, wees dan iig. duidelijk. Aangezien je het over codes hebt dacht ik aan een cheatdisc, maar heb je het gewoon over button codes (via je controler invoeren) ? Dan werkt de 'niet dood gaan' cheat iig. niet. Bewerkt: 30 december 2004 door BrokenTable Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny11 Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 welke codes doen het niet want sommige codes doen het inderdaad niet EDIT: heb je de code nog wel aangevinkt na het intoetsen voordat je het spel start? EDIT2: de standaard cheats heb je al wel werkend gekregen? huh :huh: Als je wilt dat we je helpen, wees dan iig. duidelijk. Aangezien je het over codes hebt dacht ik aan een cheatdisc, maar heb je het gewoon over button codes (via je controler invoeren) ? Dan werkt de 'niet dood gaan' cheat iig. niet. nou een paar doen het maar op speciale manier alle maal tegelijk ingedrukt hoeden maar ze doen het nog niet Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Je moet de cheats in-game invoeren hé. Dus bv. tijdens het rennen, fietsen, rijden. Zorg dat je weet waar de knopjes zitten. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny11 Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Je moet de cheats in-game invoeren hé.Dus bv. tijdens het rennen, fietsen, rijden. Zorg dat je weet waar de knopjes zitten. het maakt niet uit waneer je de cheats invult maar doen het nog niet hoor dus help me verder Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Je moet de cheats in-game invoeren hé.Dus bv. tijdens het rennen, fietsen, rijden. Zorg dat je weet waar de knopjes zitten. het maakt niet uit waneer je de cheats invult maar doen het nog niet hoor dus help me verder je had het over ingedruk houden, maar dat hoeft niet, je moet ze na elkaar intoetsen. Probeer eens deze, kijken of die werkt: /\ /\ [] O X L1 L1 Beneden omhoog (het is een cheat van de hydra) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
josie Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) Je moet de cheats in-game invoeren hé.Dus bv. tijdens het rennen, fietsen, rijden. Zorg dat je weet waar de knopjes zitten. het maakt niet uit waneer je de cheats invult maar doen het nog niet hoor dus help me verder kijk eens op de gtagames site gta games site sommige doen het inderdaad niet 1 als je de cheat disc heb volg de instructies van BrokenTable 2 kijk eens op deze topic voor uitleg 3 zorg dat je de codes goed invult Bewerkt: 31 december 2004 door josie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Joriz Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Kijk is op http://www.gtagames.nl Daar staan werkende cheats (als je ze goed invoert <_< ) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.