PowerPats Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Even een klein vraagje maar als je gta sa egt helemaal v1 wil maken moet je dan de main en script van v1 en de downgrade patch doen ? Powerpats Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Even een klein vraagje maar als je gta sa egt helemaal v1 wil maken moet je dan de main en script van v1 en de downgrade patch doen ?Powerpats Volledig V1 met de patch en bestanden krijg je niet met een originele V2, want dan heb je volgens mij ook de echte '.exe' (het bestand waarmee je hem start) van V1 nodig. Je komt er echter wel erg dicht bij in de buurt met de patch en de bestanden 'main.scm' en 'script.img'. Je kunt in principe dan alles doen wat met een originele V1 ook kan. Let er wel op dat je niet meer met V2 savegames kunt spelen, zodra je de 'main.scm' en 'script.img' van V2 met die van V1 vervangt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 ik heb het net geprobeert maar na de loading screen crasht ie ik zal even vertellen hoe ik het heb gedaan. Eerst opnieuw geinstalleert zodat ie 'clean' is Daarna de main en script vervangen door die van v1 Daarna downgrade patch gedaan Toen ging ik gta sa starten en zag ik geen v2 meer onderaan in beeld staan bij de menu Dus ik ging een oude savegame starten (Is dit de fout moet ik soms new game beginnen ? ) En toen crashte ie na de loading screen. wat nu Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Je voert alles keurig en op de juiste volgorde uit, dus daar zit het probleem niet. Ik denk dat de fout bij de savegame zit, want daar wordt meestal de fout gemaakt. Men staat er niet bij stil dat hun oude savegame van V2 het niet meer zal doen op V1. Ik denk dat jij precies diezelfde fout maakt, en dus je oude (V2) savegame probeert te laden. Zorg er sowieso voor dat je back-up's hebt gemaakt van de V2 bestanden 'main.scm' en 'script.img', zodat je ten alle tijde weer met je V2 savegame verder kunt. Wil je echter op V1 het spel spelen, dan zul je of een savegame moeten downloaden of een nieuw spel moeten starten. Overigens kun je in dit topic V1 savegames downloaden, dat betekent dus dat je een savegame kan downloaden waarin je qya storyline ongeveer net zo ver bent als op je V2 savegame. Als je dus zowel de V1 als V2 bestanden hebt, kun je met beide versies savegames spelen. Het is ietwat lastig en verwarrend allemaal, maar ik hoop dat je hem nu doorhebt. Reageren
PowerPats Geplaatst: 28 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 28 september 2007 heel erg bedankt hij doet het Reageren
SmeTalX Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 heej kan je op v1 ook mods downloaden ? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 heej kan je op v1 ook mods downloaden ? Zeker weten, daar is V1 juist voor. Met V2 kun je niet modden en als je deze patch installeert, wordt je V2 gedowngrade naar V1, wat dus betekent dat je kunt modden. De bestanden 'main.scm' en 'script.img' hoeven niet geïnstalleerd te worden, aangezien deze enkel voor de savegames zijn. Tenzij je natuurlijk met V1 savegames wilt spelen, maar het maakt in principe niet echt uit met welke versie savegame je speelt. Reageren
SmeTalX Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 okeej bedank maar ik heb v1 maar ik wist niet meer of je nou met v1 of v2 mods kunt downloaden Reageren
Visser23 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Als je V2 hebt en je installeert een mod dan kan je geen sa-mp meer spelen dus ik zou daar niet op gaan modden als ik jou was OF jij wil geen sa-mp spelen. Reageren
SmeTalX Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Als je V2 hebt en je installeert een mod dan kan je geen sa-mp meer spelen dus ik zou daar niet op gaan modden als ik jou was OF jij wil geen sa-mp spelen. maar ik heb v1 dus dan kan dat tog geen kwaat ? Reageren
Galiorix Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Modden ontdekken ze vaak met SA:MP alleen maar als je dingen in de handling en andere dingen verandert. Als je alleen de auto's en eventueel de col's , dan is er niks aan de hand Greetz Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 2 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 Als je V2 hebt en je installeert een mod dan kan je geen sa-mp meer spelen dus ik zou daar niet op gaan modden als ik jou was OF jij wil geen sa-mp spelen. Met V2 kan je geen modificaties installeren, dus ook de mod 'SA-MP' niet. Verdere vragen over modificaties graag in het daarvoor bestemde Modding Forum. Zo ook voor vragen over SA-MP in het Multiplayer Forum. Vanaf nu weer on-topic aub. Reageren
jobator Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 De bestanden 'main.scm' en 'script.img' hoeven niet geïnstalleerd te worden, aangezien deze enkel voor de savegames zijn. Tenzij je natuurlijk met V1 savegames wilt spelen dat zij jij, maar voor SA:MP heb je volledig v1 nodig:D waar kan ik overigens de main en script downloaden?? Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 25 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 25 oktober 2007 (bewerkt) maar voor SA:MP heb je volledig v1 nodig:Dwaar kan ik overigens de main en script downloaden?? Voor SA-MP zijn ze inderdaad wel nodig, maar daar gaat het niet over. Beide bestanden heb ik voor je in de bijlage zitten, daar kun je ze dus zo uitplukken. Na het downloaden plaats je ze in de volgende map: "C/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data/Script". Vergeet niet back-up's te maken van je huidige bestanden, want anders kun je niet meer met je huidige (V2) savegames spelen. Edit: Bijlage vergeten: Bewerkt: 25 oktober 2007 door -Matthijs- Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.