Jump to content

The Football Reviewer


Jesperkaj

Recommended Posts

KICK IT'OUT

Nou, ik zat eraan te denken om een voetbalblad te beginnen. Hier komt echter wekelijks voetbalnieuws te staan, maar ik wil géén gezeik krijgen dat er toch al zo'n topic is en dat dit onnodig is.

LEDEN GEZOCHT!

Ook zoek ik nog 1 lid (ML of hoger(voor een blog)). Leden die mee wilen doen, HIER MELDEN.

Clowntje_93

Zodra je mee wilt doen en wilt helpen, kan je dat gerust zeggen in dit topic. Hier mag gepost worden!

Bewerkt: door Blizzard
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou wel mee willen doen maar daar heb ik het helaas te druk voor, in ieder geval wel een goed idee en ik denk dat ik er vaak naar zal kijken, al heb je wel een grote concurent aan VI :puh:

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Het is toch uiters logisch dat ze een blog gebruiken. Hoe moeten ze het anders geordend aan het publiek tonen? En wie is 'wij', van The Game Reviewer? Daar heb ik in ieder geval nooit van gehoord...

@ Blizzard: je wilt alleen feiten erin stoppen dus dan zijn het geen reviews. Dan kan je het beter Football Informer noemen, of Football Magazine of iets anders in die richting (Voetbal Bij-Elkaar :puh: )

Edit: wow ik post en er is in een keer een nieuwe post en een poll... :S

Bewerkt: door SoaDT0M
Link to comment
Delen op andere websites

Aha, eentje over voetbal. Leuk hoor. Alleen ik vind de naam wel van The Game Reviewer afgeleid. Kan je niet beter een andere naam nemen? En je wilt ook een blog, wat wij ook hebben. Ik vind het een beetje na-geaapt.

En dan kunnen wij zeggen, je hebt een blog van OWN na-geaapt. Zo kan je bezig blijven. Een blog is logisch dat ze willen gebruiken, de naam is echter een ander geval. Ik heb op "KICK IT'OUT" gestemd (misschien beter gewoon "KICK IT OUT").

Link to comment
Delen op andere websites

Mij ken 't niet zoveel verrotten wat die naam word, maar ik heb toch maar gestemd op: Socer Magazine.

Leuk idee, ik zou graag willen meewerken, want ik mis geen wedstrijd, maar op 't moment heb ik het erg druk met school. :duh:

Veel succes nog! :tu:

@ Gtaboy107: Iedereen heeft evenveel recht op een blog hoor.

Bewerkt: door Clowntje_93
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...