-eend- Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Nieuw sig apparaat Niet echt geweldig ik weet Bewerkt: 28 september 2007 door -eend- Reageren
-eend- Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 T'is ook wel een hele klus he om een sig te raten? Reageren
-Omar- Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 T'is ook wel een hele klus he om een sig te raten? Hmm nee toch maar niet . Je moet mischien niet zo opdringerig te zijn ( sorry ) Maar het is een redelijk mooi sign! Mischien een render erin dat zou het wat opvullen en wat mooier maken ( niet dat ik hem kon maken ) Voor de rest wel een mooie signature! MVG, -Omar- Reageren
-eend- Geplaatst: 4 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Wou ik ook, maar weet geen render Reageren
-Omar- Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Wou ik ook, maar weet geen render Kijk eens op planet render of gamerenders? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.