Hanneswasco Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Ik heb na een lange tijd nog eens een sig gemaakt zonder effecten of wat dan ook, daar ken ik toch niets van. En ik vind hem nog wel mooi? Natuurlijk gaat het over kiwi's, want ik ben dan ook een kiwi! Je kunt wel zien dat ik voor de slogan geïnspireerd ben geraakt door OWN. Rates en Comments? En natuurlijk ook tips! Bewerkt: 28 september 2007 door Hanneswasco Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Raten enzo mag hoor... Reageren
White Gold Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Mag ik? Ik vind het opzich wel een leuke sig, het groen is leuk gedaan en de verkrachte uitdrukking komt ook heel leuk naar voren zo. Alleen jammer is dat je naam gewoon weer lekker buiten de bootvalt.. Dat past er gewoon niet bij. Met een ander lettertype misschien wel, alleen is je naam denk ik te lang voor deze sig. Maak er anders H. van of HSW, HNW etc. De border past goed bij de kiwi, de kiwi is goed uitgeknipt, al met al dus een leuk geheel. 75% Niet top, maar ook geen flop. Greetz, WG. Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Mag ik?Ik vind het opzich wel een leuke sig, het groen is leuk gedaan en de verkrachte uitdrukking komt ook heel leuk naar voren zo. Alleen jammer is dat je naam gewoon weer lekker buiten de bootvalt.. Dat past er gewoon niet bij. Met een ander lettertype misschien wel, alleen is je naam denk ik te lang voor deze sig. Maak er anders H. van of HSW, HNW etc. De border past goed bij de kiwi, de kiwi is goed uitgeknipt, al met al dus een leuk geheel. 75% Niet top, maar ook geen flop. Greetz, WG. Dank je, en je hebt eigenlijk wel gelijk van die 'Hanneswasco'. Ik zal het morgen veranderen, want nu heb ik bijna geen tijd meer. Reageren
Visser23 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik vind eigenlijk het zelfde als White Gold alleen ik kan dus zelf helemaal geen sigs maken. Verder heel mooi gemaakt! Die doorsnee en die tekst. Ga zo door. 9/10 Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.