Jump to content

ik weet ni hoe ik een auto ik gta 3 moet zetten

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)
kan iemand mij dat alstublieft uitleggen

alvast bedankt big playahh

Een erg vaak gestelde vraag, dus achterna had je wel even kunnen zoeken met de zoekfunctie.

Hoe dan ook, je kunt het beste een voertuig installeren met de IMG Tool. Mocht je er nog niet van gehoord hebben, dat is een programma waarmee je gemakkelijk bestanden kunt vervangen. Ik raad je aan deze tutorial eens door te lezen, waarin in eerste instantie wordt uitgelegd hoe je met de IMG Tool kunt werken. Een bijkomend voordeel is dat het ook nog om een voertuig gaat, twee vliegen in één klap dus. De IMG tool is overigens zeer handig en gemakkelijk in gebruik, uitermate geschikt voor de onervaren modders dus. De tutorial is van oorsprong voor GTA: SA bedoeld, maar het kan net zo goed voor GTA: III gebruikt worden, aangezien het op dezelfde manier gaat. Veel succes!

Bewerkt: door -Matthijs-
Geplaatst: (bewerkt)

Dit is erg handig te doen met Imgtool 2.0. Je kan een volledige uitleg in de MTL vinden over dit programma en hoe je er mods mee in je GTA kan zetten. MTL , Imgtool 2.0 tut.

Veel succes!

Greetz :sigaar:

Dee ik nou zó lang over die korte post :ch:

Bewerkt: door Galiorix

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...