Dizzee Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 28 september 2007 (bewerkt) Op aanvraag van Jon-asses heb ik volgende tutorial gemaakt. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Bewerkt: 26 oktober 2007 door Dizzee Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jon-asses Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Hartelijk bedankt Dizzee! Het is een heel goede tut geworden die makkelijk te volgen is met een mooie outcome. Alleen ben ik niet 100 % tevreden van mijn outcome, maar dat ligt geheel aan mij. Leuke effecten zitten in de tut, sommige ga ik wat meer gebruiken. Hier is mijn outcome : Dizzee Edit :Deze post is Nr. 1000 van mij! Bewerkt: 29 september 2007 door Jon-asses Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Share Geplaatst: 29 september 2007 Nou ik vind hem anders wel heel goed gelukt. Bedankt voor het posten van je outcome. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
babyboy92(NL) Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Hallo. ik kan de tutorial niet zien? hoe kan dat? heb het wel vaker sommige kan ik wel zien sommige niet? iemand een idee wat ik moet doen.. voorbaat bedankt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Op aanvraag van Jon-asses heb ik volgende tutorial gemaakt. Ik hoop dat jullie er wat aan hebben. Ik zie je tut niet wat is de Link dan kan ik kijken op Imageshack Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 dat heb je vaker alle tut's bij de topic van GTAFORUM Tutorials zijn voor de helft te zien en de rest niet vooral die van Froop niet ?? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dizzee Geplaatst: 15 augustus 2008 Auteur Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik zal jullie moeten teleurstellen. Ikzelf zie de tutorial ook niet meer en ik heb hem niet meer op mijn pc staan dus ik kan hem ook niet meer opnieuw uploaden. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
NickyHendriks Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 Ik zal jullie moeten teleurstellen.Ikzelf zie de tutorial ook niet meer en ik heb hem niet meer op mijn pc staan dus ik kan hem ook niet meer opnieuw uploaden. ook niet in je PC Prullenbak? Anders kun je hem dan weer maken of is dat niet meer mogelijk? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vegeta Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 nee ik leeg mijn prullenbak 3 keer per dag hij vast ook wel 1 keer dus dat is niet meer terug te krijge maar t maakt niks uit. b.t.w mijn gtaforum is veranderd t is kleinder de lettertype is kleiner en anders Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arthis Geplaatst: 15 augustus 2008 Rapport Share Geplaatst: 15 augustus 2008 nee ik leeg mijn prullenbak 3 keer per dag hij vast ook wel 1 keer dus dat is niet meer terug te krijge maar t maakt niks uit.b.t.w mijn gtaforum is veranderd t is kleinder de lettertype is kleiner en anders Hou gewoon [CTRL] ingedrukt en scrol met de muis tot je de gewenste grootte hebt Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.