Jump to content

PS2-Online

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo Beste......

Ik wil graag een keer met me PS2 online spelen alleen ik heb daar een paar vragen over:

-Kost het geld of gaat het gewoon van met zn abroment als je die hebt zoals wij hebben een ( voorbeeld ) abroment van KPN en ik ga dat spelen gaat de rekening dan op de rekeniong van KPN maar aangezien ik dan een abroment heb kost het niets :D.

- Moet je je PS2 naast de computer zetten met een draadje verbinden of wat dan ook?

Dit was het tot nu toe.

MVG,

gtaman122 -Omar-

Geplaatst:

Ik heb zelf géén PS2 maar een maat van mij wel en ik weet er ook wel het een en ander over:

Vraag 1:

Je zal natuurlijk een Abonement bedoelen, die is niet nodig voor PS2 online. Behalve dan je normale abonement van de internet verbinding ;)

Vraag 2:

Je sluit hem aan met een Ethernet kabel, die je ook in je modem kan doen. Als er dus geen Ethernet aansluiting op je kamer is, zal er een balen doorgetrokken moeten worden tot je kamer want anders kan je niet online. Je hoefd je computer niet aan te hebben, hij hoefd alleen een directe verbinding met het modem hebben :)

Greetz :sigaar:

Geplaatst:

Ja. Ik heb zelf PS2 Online dus kan je alle vragen aan mij stellen ^_^. Nog even een toevoeging: Een Network Access Disc is beter als je dat hebt, aangezien dat je internet configureert. Je kan het gratis krijgen na registratie Hier :Y. Met meer vragen kun je zitten, en kunnen beantwoord worden door deze hond :puh:

Geplaatst:
Ja. Ik heb zelf PS2 Online dus kan je alle vragen aan mij stellen ^_^. Nog even een toevoeging: Een Network Access Disc is beter als je dat hebt, aangezien dat je internet configureert. Je kan het gratis krijgen na registratie Hier :Y. Met meer vragen kun je zitten, en kunnen beantwoord worden door deze hond :puh:

Het kan ook draadloos, te koop bij o.a dixons...

Geplaatst:

Het kan ook draadloos, te koop bij o.a dixons...

Wat bedoel je? Ik heb het over een disc, niet over een wireless switch ofzo :puh:

Geplaatst:

zover is weet kan de ps2 soiezo niet online zonder een ethernet kabel. maar als ik het mis heb, hoor ik dat graag.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
zover is weet kan de ps2 soiezo niet online zonder een ethernet kabel. maar als ik het mis heb, hoor ik dat graag.

Greetz,

Black Force

Volgens mij heb jij helmaal gelijk. De PS2 kan zover ik weet niet met een draadloos netwerk. Ik heb het laatst ook geporbeert. En nee toen had ik geen verbinding.

Geplaatst:

Greetz,

Black Force

Idd,network apdatptors verkopen ze niet meer,dat zit in de platte PS2's.

Geplaatst:

Greetz,

Black Force

Ik heb een jaartje geleden een Netwerkadapter weten te scoren bij de V&D in Maastricht, toen ik daar toevallig langskwam. Het was wel de laatste, maar bij de V&D maak je nog wel een laatste kans :Y

Geplaatst:

Greetz,

Black Force

Ik heb een jaartje geleden een Netwerkadapter weten te scoren bij de V&D in Maastricht, toen ik daar toevallig langskwam. Het was wel de laatste, maar bij de V&D maak je nog wel een laatste kans :Y

Meestal stoppen winkels na een tijdje met dit soort spullen te verkopen. Of omdat ze niet goed verkopen. Of omdat er een nieuwere/Betere is. Wat ik je dan kan aanraden is Bol.com of neckerman en dat soort dingen.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...