Jump to content

Error: SAC could not update

Recommended Posts

Geplaatst:

Als bij SA:MP in een van de official servers ga, staat er bij sommige servers tijdens het opstarten 'Error: SAC could not update'.

Dit gebeurt tijdens opstarten als je bij Vinewood staat.

Wie kan mij met dit probleem helpen?

Dankjewel :D

Geplaatst:

Dat ligt volgens mij aan de server. De server heeft dan niet de goede versie van SAC (anti cheat systyeem) geïnstalleerd. Het kan ook dat jij niet de modernste client-versie hebt van SA:MP. Ga naar sa-mp.com en download daar de nieuwste versie van SA:MP.

Geplaatst:
Dat ligt volgens mij aan de server. De server heeft dan niet de goede versie van SAC (anti cheat systyeem) geïnstalleerd. Het kan ook dat jij niet de modernste client-versie hebt van SA:MP. Ga naar sa-mp.com en download daar de nieuwste versie van SA:MP.

Ik heb een paar dagen geleden de nieuwste gedownload..

En het probleem kwam pas voor ná dat ik de nieuwe versie had gedownload...

^_^

Geplaatst:

Er zijn geen verschillende versie's van SAC te installeren, het is Aan of Uit (volgens mij tenminste?)

Volgens mij komt die error door gebruik te maken van Proxy-server of anders een niet-statisch ip-adres. Dat was bij mij namelijk het geval. Daar is verder voorzover ik weet geen oplossing voor. Er zijn gelukkig nog wel servers die draaien zonder SAC, die kun je dan wel joinen

groetjes Ymosky

Geplaatst:
Er zijn geen verschillende versie's van SAC te installeren, het is Aan of Uit (volgens mij tenminste?)

Volgens mij komt die error door gebruik te maken van Proxy-server of anders een niet-statisch ip-adres. Dat was bij mij namelijk het geval. Daar is verder voorzover ik weet geen oplossing voor. Er zijn gelukkig nog wel servers die draaien zonder SAC, die kun je dan wel joinen

groetjes Ymosky

Maar is er dan echt niets aan te doen?

Misschien kan iemand die er meer verstand van heeft even reageren?

Niet lullig bedoelt hoor :puh:

Geplaatst:

Lol ik ken ymosky, hij weet zowat alles van samp en wat hij zegt klopt allemaal iets anders kan het eiglijk niet zijn;)

Geplaatst:

Enkele mogelijkheden kunnen zijn:

1) je hebt gecheat.

2) je firewall/router/e.d staat niet toe om te connecten met SAC.

3) de server van SAC was tijdelijk uit.

Maar kun je dus af en toe wel spelen op de officiele servers of niet?

@JeGe: ach zijn verhaal over een proxy of een niet-statisch ip-adres is anders hapklare onzin.

Geplaatst: (bewerkt)
Enkele mogelijkheden kunnen zijn:

1) je hebt gecheat.

2) je firewall/router/e.d staat niet toe om te connecten met SAC.

3) de server van SAC was tijdelijk uit.

Maar kun je dus af en toe wel spelen op de officiele servers of niet?

@JeGe: ach zijn verhaal over een proxy of een niet-statisch ip-adres is anders hapklare onzin.

1) ik heb niet gecheat

2) zou kunnen, maar net deden alle servers het weer

3) zou kunnen, maar net deden alle servers het weer

Zoals je ziet deden alle servers het net weer..

Heb dus geen idee wat het geweest kan zijn...

EDIT

Het klopte dus toch niet wat Ymosky vertelde :o ??

Bewerkt: door Beany
Geplaatst: (bewerkt)

ok ok ok, "hapklare onzin"

Kortweg gezegd wat ik bedoelde: Volgens mij staat SAC het gebruik van Proxy niet toe.

Puntje 3 is trouwens ook onzin, want als de SAC-server uit is kun je juist WEL connecten

maargoed, laat voor de rest maar zitten, probleem is al opgelost :puh:

Bewerkt: door Ymosky
Geplaatst:
ok ok ok, "hapklare onzin"

Kortweg gezegd wat ik bedoelde: Volgens mij staat SAC het gebruik van Proxy niet toe.

Puntje 3 is trouwens ook onzin, want als de SAC-server uit is kun je juist WEL connecten

maargoed, laat voor de rest maar zitten, probleem is al opgelost :puh:

Nouja, opgelost..

Het kan zijn dat ik die melding straks weer krijg..

Geplaatst:
En de meeste proxies staan een verbinding over het UDP protocol zeker wel toe? heeft niets met SAC te maken.
klopt, maar ik zat nog even met 0.2.1 in mijn hoofd, toen was dat namelijk wel het geval ;)
Geplaatst:
En de meeste proxies staan een verbinding over het UDP protocol zeker wel toe? heeft niets met SAC te maken.
klopt, maar ik zat nog even met 0.2.1 in mijn hoofd, toen was dat namelijk wel het geval ;)

Ik heb er tot nu toe nog steeds geen last meer van gehad..

Geen idee wat het probleem dan was :N

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...