Jump to content

ps3 en tv

mixie100

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Goedenavond ik heb een vraag heb je een hd tv nodig voor je

ps3 of kan het ook met zo'n normale tv

EDIT ziet het beeld er dan uit zoals een playstation 2

Bewerkt: door mixie100
Geplaatst:

het kan met een normale TV, tuurlijk, doe ik zelf ook. alleen ik ben wel aan het sparen voor een HDTV omdat de beeldkwaliteit daar veel beter op is dan op een gewone TV.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:

En als je bijvoorbeeld op internet zit met ps3 (zoals ik nu) kan je alle letters ook veel scherper lezen.

Ook in spllen kan je alles beter lezen en alles ziet er natuurlijk een stuk mooier uit.

Ik heb zelf een hd-tv dus ik kan het weten.

Geplaatst:

Op een normale tv kan je ook prima PS3'en hoor, maar het is wel mooi meegenomen als je er ook een HDTV bij hebt. Het beeld is echt veel scherper en beter, waardoor je het echte 'next-gen' gevoel krijgt, als je dat nog niet hebt bij een normale tv. Maar een PS3, een paar games, en een HDTV + HDMI kabel bij elkaar zijn niet goedkoop, dus daarom zou ik gewoon beginnen met een PS3, en dan later eventueel een HDTV aanschaffen. Maar als je er al 1 hebt dan heb je alleen een HDMI kabel nodig en dan is het mooi meegenomen!

Geplaatst:
Maar als je er al 1 hebt dan heb je alleen een HDMI kabel nodig en dan is het mooi meegenomen!

Als je al een HD-TV hebt ga je toch niet vragen of de ps3 ook op een gewone tv kan.

Ik heb trouwens ooit ergens voor 1 euro een hdmi kabel gezien, een HD-TV zelf kan je tegenwoordig ook voor 400 aankomen (66 cm).

Geplaatst:
Maar als je er al 1 hebt dan heb je alleen een HDMI kabel nodig en dan is het mooi meegenomen!

Als je al een HD-TV hebt ga je toch niet vragen of de ps3 ook op een gewone tv kan.

Ik heb trouwens ooit ergens voor 1 euro een hdmi kabel gezien, een HD-TV zelf kan je tegenwoordig ook voor 400 aankomen (66 cm).

maar ja, voor 400 euro zal je wel niet echt een mooie HDTV voor hebben denk ik...

Greetz,

Black Force

maar ja, voor 400 euro zal je wel niet echt een mooie HDTV voor hebben denk ik...

Greetz,

Black Force

De TV die ik op mijn kamer heb die koste 700 euro (ik kreeg hem voor minder omdat het een demo model is). De TV die we nu beneden hebben staan kostte 500 euro. Allebij 66 cm. Ik heb eens mijn ps3 op de tv van beneden aangesloten en ik kon helemaal geen verschil zien in beeldkwaliteit.

@hierboven M.Gordon: Een computerscherm zeker?

Bewerkt: door Gta-killer

tja is het een HD ready?

dan is het beter om een HDMI kabel te kopen die vind je in elke gamezaak of

mediawinkel.

tenzij het een gewone tv is.

groetjes :cya:

Bewerkt: door thug
Geplaatst:

Mijn scherm kun je gebruiken voor een PC maar je kunt ook de PS3 op aansluiten met HDMI en TV kijken :puh:

Geplaatst:

Mijn scherm kun je gebruiken voor een PC maar je kunt ook de PS3 op aansluiten met HDMI en TV kijken :puh:

Dus de tv heeft een ingebouwde tv tuner?

Ik wist trouwens niet dat je full hd tv's had van 22''.

Geplaatst:

Dat is best wel een mooi scherm zeg! en een mooie prijs, maar ja, eigelijk wil ik wel een iets groter scherm, dusja, 't is maar net wat je zelf wil hé.

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
Ik heb deze scherm ;)

Inderdaad een mooi scherm voor de prijs. Wordt het beeld er niet op vervormd? Scherm heeft namelijk beeldverhouding van 16:10 ipv de meeste lcd tv's 16:9. Of krijg je boven en onder een zwart lijntje of valt het helemaal niet op dat het beeld wat is uitgerekt?

Het is trouwens geen full HD scherm, max resolutie is 1680 x 1050, voor full hd heb je minstens 1080 bij 1920 pixels hebben.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...