Twankala Geplaatst: 28 september 2007 Rapport Geplaatst: 28 september 2007 Ik vond hem zelf wel mooi Reageren
Twankala Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Heeft iemand nog rates? Reageren
Twankala Geplaatst: 5 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Zou er nog iemand kunnen raten? Ik heb er best lang over gedaan en er heeft in een week nog niemand gerate. Reageren
.Levi. Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Je krijgt een rate van mij. Je signature ziet er erg mooi uit en het geheel loopt lekker in elkaar over. Wel zijn er een aantal punten waaraan gewerkt kan worden Twankala. De effecten die je hebt gebruikt voor bij haar armen zijn natuurlijk erg gaaf maar iets te overdreven en zouden naar mijn mening wat minder kunnen. Dat je gekozen hebt voor een effect dat alle kanten opschiet vind ik wel weer erg passend. De achtergrond is ook goed van je signature, misschien dat je nog even de render scherper kan maken. Dan komt ze wat beter naarvoren. Ik zie geen tekst, maar zo te zien zijn er niet veel geschikte plekken voor.. Op haar linker schouder zou er wel iets kunnen staan, wat ook nog mooi eruit zal zien. Veel succes verder. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.