Jump to content

Ik heb echt hulp nodig!

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb laatst gelezen over een programma Sunshine Customs voor de PSP, en dat je daarmee voertuigen uit GTA VCS kan veranderen. Dus ik download het en zet de mappen Sunshine_Customs en Sunshine_Customs% in de map PSP/GAME En dan start ik mijn psp op en bij game zie je dat programma sunshine autos en een beschadigde bestand en. Dus ik druk op sunshine autos en je ziet eerst zon plaatje als achtergrond en als ik klik staat er: "De game kan niet worden gestart. De data zijn beschadigd." Wat heb ik foutgedaan? Ik heb trouwens de Firmware 3.71, En misschien dat het daaraan ligt. Het is in ieder geval geen Custom Firmware. Als het aan mijn firmware ligt, waar kan ik dan een downgrader vinden voor mijn firmware (als die er al is)? Alvast bedankt! Antwoord alstjeblieft zo snel mogelijk!

>>> Door SummerBase: Dit is een relatief gezien late reactie, maar ik voel me toch gedwongen om dit topic te sluiten, omdat het hier gaat over downgraden en dat ondersteund Sony™ niet. Het is dan misschien niet volledig illegaal volgens de wet, maar wij zijn geen forum waar men kan praten over downgraden, want met downgraden kan je ook illegale dingen doen en dat willen wij voorkomen. :slotje:<<<

Bewerkt: door SummerBase
Geplaatst:

ten eerste, heb je GTA legaal, ten tweede, denk ik dat je de bestanden niet goed hebt geplaatst, of niet alles wat je moest plaatsen, en anders werkt het programma gewoon niet. Wat me niet zal verbazen omdat ik er nog nooit van heb gehoord.

Greetz,

Black Force

Geplaatst: (bewerkt)
Ik heb laatst gelezen over een programma Sunshine Customs voor de PSP, en dat je daarmee voertuigen uit GTA VCS kan veranderen. Dus ik download het en zet de mappen Sunshine_Customs en Sunshine_Customs% in de map PSP/GAME En dan start ik mijn psp op en bij game zie je dat programma sunshine autos en een beschadigde bestand en. Dus ik druk op sunshine autos en je ziet eerst zon plaatje als achtergrond en als ik klik staat er: "De game kan niet worden gestart. De data zijn beschadigd." Wat heb ik foutgedaan? Ik heb trouwens de Firmware 3.71, En misschien dat het daaraan ligt. Het is in ieder geval geen Custom Firmware. Als het aan mijn firmware ligt, waar kan ik dan een downgrader vinden voor mijn firmware (als die er al is)? Alvast bedankt! Antwoord alstjeblieft zo snel mogelijk!

Je moet er Custom firmware voor hebben, zoek maar op http://www.psp-hacks.nl

EDIT: Black Force, hij zegt net zelf dat ie geen Custom firmware heeft, dan kan hij GTA dus ook niet illigaal hebben.

Bewerkt: door T@rget
Geplaatst:

Je moet er Custom firmware voor hebben, zoek maar op http://www.psp-hacks.nl

EDIT: Black Force, hij zegt net zelf dat ie geen Custom firmware heeft, dan kan hij GTA dus ook niet illigaal hebben.

Ojaa, klopt :duh: Beetje dom van mij, maar volgens mij mag er op dit forum niet over illigale dingen worden gepraat en mag jij dus geen link plaatsen naar psp hacks...

Greetz,

Black Force

Geplaatst:
PSP-Hacks zelf is niet illigaal (Anders had Brein ze allang te pakken).

Oke, vooruit dan maar!

Geplaatst:

Ik heb nu de update van 3.71 M33 in m'n game map staan, maar ik heb al 3.71 firmware dus het lukt niet bij mij. Er staat iets met je hebt al 3.71 terwijl ik naar de M33 wil? Kan iemand mij misschien nog helpen?

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...