Jump to content

De Lama's

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

De lama's is een improvisatieprogramma, dat wordt uitgezonden op Nederland 3 op een vrijdag avond. Het wordt dan uitgezonden rond 21.15/21.20.

Het is dus een programma waarbij moet worden geïmproviseerd, de welbekende mensen zijn Tijl Beckand, Ruben van de Meer, Ruben Nicolai, en Jeroen van Koningsbrugge (ook wel bekend als Dennis van de Ven, die opdringerige Citroën verkoper). Samen gaan ze improviseren op een bepaald onderdeel, waarbij ze zo komisch mogelijk uit de hoek proberen te komen. Vaak starten ze het programma met het onderdeel 'Verboden te lachen', waarbij twee teams tegen elkaar strijden en elkaar de gek proberen aan te steken, zodat ze lachen en af zijn. Zo wisselen ze maar door. Degene die het minst lachte wint uiteraard.

Verder is het een programma waar je gewoon voor moet gaan zitten.

Gisteren was de 50e aflevering alweer, en dat werd uitbundig gevierd met Guus Meeuwis en zijn band. Op het laatst moesten ze 4 liedjes van Guus vertalen in de doventolk. De Lama's moeten het vertalen wat Guus dus zingt, en dat zorgt voor komische beelden, ik was gewoon aan het rollen over de grond van het lachen. :7

Nu wil ik wel eens van jullie weten wat jullie dus van dit programma vinden, en of jullie het regelmatig zien.

//Edit: Ik heb even een filmpje gevonden die een indruk geeft van De Lama's, het filmpje is al vrij oud.

//Edit2 @Blizzard: Verrek, je hebt gelijk. Ik heb ook al gezocht naar een topic, maar heb zeker niet specifiek genoeg gezocht. Bedankt voor het melden. ^_^

Bewerkt: door Donwell
Geplaatst: (bewerkt)

De lama's is ook een leuk programma waarbij je moet/kan lachen. Ik kijk dit altijd op clipjes en daar is een speciale pagina met allemaal lama's afleveringen die tot nu toe uitgezonden zijn!

Edit:Ik heb de pagina gevonden.Klik hier om te zien!

Bewerkt: door gekkieJ01
Geplaatst:
Prachtig , gister was de 50ste aflevering.

Ja had ik ook gezien met Guus meeuwis :Y

Heb echt zitten lachen!

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...