Donwell Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik heb voor het PromoTeam van The Job een signature gemaakt, en ik wou wel eens weten wat jullie nu vonden van deze signature: Hij is vrij basic maar zeker goed gelukt. Wat vinden jullie? Reageren
Rivel Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Ik zag hem uieraard al eerder en vind hem vrij mooi, leuke effects, goede kleurencombo mooie render, enkel mis ik hier en daar wat opvullingen, naast de auto is er bv. een grootte leegte, als je er je naam ofzo inzet. Voor de rest vind ik hem leuk voor een basic sig. 7/10 Reageren
Ninoke Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 (bewerkt) Hmm....beetje laat! Maarja ten eerste vind ik het lettertype er helemaal niet bijpassen Ten tweede de achtergrond effect zou mooi zijn als je het in een andere sig plaatst want het past niet bij een plaatje van GTA:SA En Rivel hierboven heeft ook nog volkomen gelijk van die leegte Rate: 5.5/10 Bewerkt: 7 oktober 2007 door Ninoke Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.