Woetsha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Hee, Laatste tijd komt er elke keer wanneer ik Internet Eplorer open een waarschuwing. Ik weet niet waarvoor het dient want als ik op toestaan druk gebeurt er niets en als ik op 'niet toestaan' druk gebeurt er ook niets. Het is echt lastig op elke keer op toestaan of niet toestaan te drukken. Weet er iemand hoe ik dat kan instellingen ofzo dat het de volgende keer automatisch gaat. Het gebeurt ook als ik op een internet pagina op een link druk. BTW, Op de afbeelding hieronder staat er 'Deze waarschuwing niet meer voor dit programma weergeven'. Ik kan dat ook niet aanvinken http://img340.imageshack.us/img340/4936/errormi4.jpg Bewerkt: 22 oktober 2007 door Woetsha Reageren
Thundercover Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Een oplossing zou ik niet zo snel weten, maar wie weet staat er wat bij Extra > Opties. Anders kun je altijd nog Firefox als webbrowser installeren. Reageren
Woetsha Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik heb het gevonden ! Een beetje speurwerk gedaan. Bedankt Thundercover, maar ik vind 'Windows Internet Explorer' beter ! En voor diegene die willen weten hoe ! Ga naar: Deze Computer - C: Station - Windows - System 32 - uninstal gzmrotate gebruiken zodat hij het programma verwijderd ! En klaar is kees ! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.