WALLAH Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 kan iemand me tips geven voor de missie : air raid Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Op de PC versie is deze best gemakkelijk (vind ik) maar op de consoles is het al wat moeilijker. Een heel stuk moeilijker. En ik spreek uit ervaring. Ik weet niet op welk platform jij SA hebt, dus geef ik maak voor PC als PS2 uitleg. Op de PC is het niet zo moeilijk omdat je gewoon met de muis kan mikken. Simpel. Als je het irritante besturing vindt kun je via options> mouse setting de X en de Y as omdraaien waardoor het misschien makkelijker is. Op de PS2 is het gewoon de kunst om ze snel af te schieten. Probeer al op ze te schieten als je ze vanuit de verte ziet aankomen. En het liefst wat heen en weet bewegen, omdat ze meestal in groepjes komen en je ze dan makkelijker allemaal afschiet. Je hoeft dit 3 minuten en 18 seconden vol te houden en dan is de missie geslaagd. Voor wat algemene Wiki Wijsheid ( ) kijk je natuurlijk hier Reageren
WALLAH Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Op de PC versie is deze best gemakkelijk (vind ik) maar op de consoles is het al wat moeilijker. Een heel stuk moeilijker. En ik spreek uit ervaring. Ik weet niet op welk platform jij SA hebt, dus geef ik maak voor PC als PS2 uitleg.Op de PC is het niet zo moeilijk omdat je gewoon met de muis kan mikken. Simpel. Als je het irritante besturing vindt kun je via options> mouse setting de X en de Y as omdraaien waardoor het misschien makkelijker is. Op de PS2 is het gewoon de kunst om ze snel af te schieten. Probeer al op ze te schieten als je ze vanuit de verte ziet aankomen. En het liefst wat heen en weet bewegen, omdat ze meestal in groepjes komen en je ze dan makkelijker allemaal afschiet. Je hoeft dit 3 minuten en 18 seconden vol te houden en dan is de missie geslaagd. Voor wat algemene Wiki Wijsheid ( ) kijk je natuurlijk hier kheb ps2 game :S Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Bekijk deze video eens. Gewoon blijven schieten. En meestal komen de vliegtuigjes recht op je af waardoor je niet eens mee hoeft te bewegen. @hieronder: Da's mooi Bewerkt: 29 september 2007 door MartyCeha Reageren
WALLAH Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Bekijk deze video eens. Gewoon blijven schieten. En meestal komen de vliegtuigjes recht op je af waardoor je niet eens mee hoeft te bewegen. gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.