gammie_ Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Beste leden, het is alweer 8 maanden geleden dat ik voor het laatst heb gemod (dus auto's downloaden en kleding erin zetten) ik heb IMG Tool 2.0 gedownload en moet dan Gta Sa User Files opennen en dan met Models maar ik zie nergens models zie alleen maar Gallery en User Tracks. Waar kan ik dit nu vinden? Want wil er graag een auto in zetten. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Beste leden,het is alweer 8 maanden geleden dat ik voor het laatst heb gemod (dus auto's downloaden en kleding erin zetten) ik heb IMG Tool 2.0 gedownload en moet dan Gta Sa User Files opennen en dan met Models maar ik zie nergens models zie alleen maar Gallery en User Tracks. Waar kan ik dit nu vinden? Want wil er graag een auto in zetten. Je zit daar een beetje verkeerd, want de 'GTA San Andreas User Files' hebben vrijwel niets met modden te maken. Je kunt er MP3's opslaan, je screenshots met de camera worden er opgeslagen en de savegames staan er. Om met de IMG Tool te kunnen modden zul je één van deze vier bestanden moeten openen: GTA3.img PLAYER.img CUTSCENE.img GTA_INT.img Al deze bestanden zijn te vinden in de volgende map: 'C' > 'Program Files' > 'Rockstar Games' > 'GTA San Andreas' > 'Models'. Succes! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.