Q-Dance Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Jonges. ik weet nie of iemand hier al iets van af weet. maar ik hoorde dat er een eiland ''moet'' zijn die 5 minuten van de kust licht.. in in het Noord-Weste .. weet iemand hier al van?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 kheb wel een keer wat gehoort van alkbatras ofzo gevangenis eiland. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
barry Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ze zullen wel Liberty City bedoelen, daar kan je alleen heen met cheats. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 klopt niet ik ben als een keer heel lang naar het westen gevlogen :ph34r: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q-Dance Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 nee het is noordwest.. en het is ongeveer 4 vrachtwagens groot..! en er licht een body armer op.. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 nee het is noordwest.. en het is ongeveer 4 vrachtwagens groot..! en er licht een body armer op.. ben je de al een keer op geweest??? :blink: welke kant is dat eigelijk op dan noorwest ofzo?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jarno Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 linksboven. Noord = boven West = link Noordwest = linksboven Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 ok en dan 5 minuten vliegen met een vliegtuig ongeveer??? is die de egt dan?? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 nee het is noordwest.. en het is ongeveer 4 vrachtwagens groot..! en er licht een body armer op.. ga er zelf eens heen (ik kan het niet vinden) en maak een screen Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SWYV Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 vreemd ik dacht dat er geen Xtra landjes buiten GTA SA kaart :blink: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 ik ga de straks wel heen met de hydra dan zeg ik het morgen wel of het eiland de is ofzniet. :rolleyes: Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
GTASuPahGaMeR..! Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 ik ga de straks wel heen met de hydra dan zeg ik het morgen wel of het eiland de is ofzniet. :rolleyes: owkej maar het lijkt me raar dat er nog helemaal geen screens over zijn Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Q-Dance Geplaatst: 30 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 nee.klopt. vond ik ook al. maar je kan het ook niet zien op de map. en niet aangeven. want als je op zee ben kan je niet meer pointen. alleen alles wat zig op het land begeeft Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
ps2er Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 is wel vet eilandje body armor ligt aan de zijkant en kan helaas geen screen maken heb geen cam ben wel van plan te kopen maar je moet wel laag vliegen anders ga je er voorbij en kijk afentroe opzij dan zie je hem iets verder Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mazzeltje Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 Ze zullen wel Liberty City bedoelen, daar kan je alleen heen met cheats. Jij zegt dat je naar Liberty City kan met codes maar hoe dan??? Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts