Jump to content

Midibike

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hallo!

Ik zit er aan te denken om een MIDIbike te kopen.

nee, geen MINIbike maar een MIDIbike :dans:

Maar ik heb hier zo mijn twijfels over.

Ik heb gekeken op marktplaats en daar heb ik er een paar gezien.

deze waren geschouwd en hadden een kentekenplaat.

dat betekend dat je er dus de weg mee op mag.

Maar je hebt er wel een brommerrijbewijs voor nodig.

en als je wordt aangehouden moet je dan je brommer certificaat laten zien?

en ik heb nog geen certificaat en ik wil wel lessen nemen

ik heb geen idee hoeveel dat kost, en ik ben maar een eenvoudige vakkenvuller bij de AH :7^_^

en ik heb ook gehoord en gelezen dat je voertuig verzekerd MOET zijn als het de weg op gaat.

of is dat niet zo, want ik weet niet of ze die MIDI's verzekeren. of valt dat ook onder brommer?

Ik weet niet of dit onderwerp fout staat, maar ik kon het niet vinden. sorry daarvoor :D

Kan iemand me helpen met deze vragen quis? :tu:

Dit is er één. hij is 3X zo klein als een echte

midibike-yamaha-R1-11.jpg

Bewerkt: door rems GTA
Geplaatst:

Als je wilt rijden moet je altijd een verzekering hebben...

Je zou ook voor een schakel(brommer) kunnen kijken, die zijn nog een stapje groter en lijken daardoor meer op motors (volgensmij zoek je dat)

En je Rijbewijs halen is niet zo duur, zorg dat je een goed boek heb, ik had 20exames , gewoon een paar maken en zorgen dat je het begrijpt... vervolgens moet een exame kopen (a 30euro) en als het goed is om hem aftehalen nog eens 30 euro....

verzekergen is duurder....

Ik neem aan dat er voor de rest de zelfde regels gelden als elke scooter maar dat weet ik nie cker...

suc6

Geplaatst:

Volgens mij mag je niet overal zomaar met een midibike rijden, ook al is hij verzekerd enzo. En nog wat, dat spul gaat super snel kapot, ik heb een minibike gehad en die was om de haverklap kapot!

Geplaatst:

als je een midibike met kenteken hebt en is verzekerd kan je er zo de straat mee op. je moet natuurlijk ook een bromcertificaatje hebben ^_^

Geplaatst:
als je een midibike met kenteken hebt en is verzekerd kan je er zo de straat mee op. je moet natuurlijk ook een bromcertificaatje hebben ^_^

Tegenwoordig is het een rijbewijs ( bromfietsrijbewijs (categorie AM) ) :D

Geplaatst:

ik zou gewoon een schakel kopen, en niet zo een ding dat je met je benen in je nek ergens naar toe moet. maar dat is mijn mening

Geplaatst:

ik was gister zo weg met paar mensen, eentje had ook een midi en dat ding was echt GEK...

blaasd dik 130+ maakt een ziek motor geluid (alá harley)

en als hij terugschakeld komt er gewoon een dikke blauwe vlam uit ze uitlaat, echt te ziek voorwoorden...

Geplaatst:

haha als je bedenkt dat de constructie snelheid 45 is.... ^_^

daarbij heeft het ook nog eens te veel CC

en er zal nog wel wat meer aan de hand zijn :puh:

Geplaatst:
ik was gister zo weg met paar mensen, eentje had ook een midi en dat ding was echt GEK...

blaasd dik 130+ maakt een ziek motor geluid (alá harley)

en als hij terugschakeld komt er gewoon een dikke blauwe vlam uit ze uitlaat, echt te ziek voorwoorden...

dat kan dan een 110cc getunde midibike of maxibike zijn geweest. zijn wel leuke dingetjes die 110cc's

Geplaatst:

OK maar ik denk dat iedereen zijn gedachten bij een MINibike heeft.

je zij ook al dat je bij je knieen bij je oren zat, dat is niet zo.

Het is een replica ven een motot dus je ligt alsware.

Toch bedankt! ik ben bijna 16 ( 8 december ) en ga dan gelijk mijn certificaat halen!

reken maar :)

en als je er goed mee om gaat gaat je bike wel 6/7 jaar mee ^_^

Rems GTA :cya:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...