Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Heey ik had met zo een filmpje op youtube.com gezien dat er auto's in een carcobob kunnen maar toen ging ik het zelf proberen maar niks wou er in ik heb ook op alle knopjes gedrukt maar het lukte niet kan iemand vertellen hoe dat moet??? Ik heb het voor de ps2 Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 wil je mssn een link geven naar het filmpje??? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 wil je mssn een link geven naar het filmpje??? Okeey ik zoek hem weer ff op Reageren
Bling Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Het is normaal gesproken niet mogelijk om voertuigen op deze wijze te vervoeren, hetzelfde geldt dus voor de Cargobob. Met modificaties kunnen dit soort dingen mogelijk worden gemaakt, al is dit geen hele efficiënte manier. De voertuigen die je door middel van deze modificatie vervoerd, zullen onderweg snel stuk gaan. Maar goed, aangezien jij de PS2-versie hebt, zul je ook geen gebruik kunnen maken van modificaties. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 wil je mssn een link geven naar het filmpje??? Sorry kan hem niet meer vinden maar het is iets met stunts Het is normaal gesproken niet mogelijk om voertuigen op deze wijze te vervoeren, hetzelfde geldt dus voor de Cargobob. Met modificaties kunnen dit soort dingen mogelijk worden gemaakt, al is dit geen hele efficiënte manier. De voertuigen die je door middel van deze modificatie vervoerd, zullen onderweg snel stuk gaan.Maar goed, aangezien jij de PS2-versie hebt, zul je ook geen gebruik kunnen maken van modificaties. Wat zijn modificaties? :$ >>> Door Bling: Dubbelpost samengevoegd. Gebruik in het vervolg even de "Bewerk"-knop. <<< Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Modificaties (afgekort mods) zijn varanderingen in games. In dit geval dus in San Andreas. Met modificaties kun je van alles veranderen in het spel. Je kunt er nieuwe auto's in zetten, auto's vervangen door echt bestaande, gebouwen toevoegen/veranderen, auto's laten spawnen, mensen dingen laten doen, missies maken etc. Gewoon je eigen spel ervan maken. Voor meer info kun je terecht in de moddingsectie van dit forum. En niet dubbelposten(= 2 posts van dezelfde persoon direct achter elkaar). Gebruik gewoon de 'bewerk' knop onder je bericht. @hieronder: hij heeft toch de PS2 Bewerkt: 29 september 2007 door MartyCeha Reageren
GTA_XP Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik heb precies gevonden wat je wilt! >>KLIK<< Reageren
bramboy Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik heb precies gevonden wat je wilt! >>KLIK<< het is tog voor de PS2 en niet voor de PC dus modificaties zijn NIET mogelijk Modden op PS2 is niet mogelijk Reageren
Dastard Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Ik heb precies gevonden wat je wilt! >>KLIK<< het is tog voor de PS2 en niet voor de PC dus modificaties zijn NIET mogelijk Modden op PS2 is niet mogelijk Toch wel,met de Armax Reageren
Dark_Zemy Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Krijgen we dit weer... met armax kan je alleen savegames uploaden op je ps2 Reageren
.Exorcist Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Krijgen we dit weer...met armax kan je alleen savegames uploaden op je ps2 Het is wel degelijk mogelijk om sommige mods te laten draaien op je ps2, maar daarvoor heb je meer nodig dan Armax. Namelijk een omgebouwde ps2 en weet ik veel wat, maar het is verboden om het daar over te hebben. M.V.G, -.Exorcist Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.