Jarno Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 Ik kan nu een beetje modellen met sketchup maar ik wil het leren, nou vooral zelf uitvinden maar ik weet niet wat ik moet modellen. Weet iemand hier iets leuks maar ook simpel? Zeg het a.u.b.! Reageren
Ken-D Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Geplaatst: 30 december 2004 een appel. Rond en simpel Postaldude Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2004 een appel.Rond en simpel Postaldude Je vraagt wel meteen het moeilijkste Sorry zelfs dat is te moeilijk. Reageren
Eclipse Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 en je kon wel een halfpipe maken voor Takeover :huh: Reageren
Jarno Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Geplaatst: 31 december 2004 en je kon wel een halfpipe maken voor Takeover :huh: Ik probeer voor de lol een halfpipe Sendai heeft al eentje gemaakt. Reageren
Sendai Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 begin met huizen, die zijn makkelijk en kan je veel aan veranderen Reageren
Ken-D Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Geplaatst: 31 december 2004 Ik ben ook bezig met Sketchup. Kan al een huisje maken enzo. Later ga ik het zwaarderer aanpakken. Postaldude Reageren
liltuner Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 Waar kan je sketchup downen? Ik heb gegoogled maar hij kan niks vinden,wie kan mij even helpen? Reageren
Ken-D Geplaatst: 8 januari 2005 Rapport Geplaatst: 8 januari 2005 http://www.sketchup.com/downloads/plugins.php Veel plezier Postaldude Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.