Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Heey de derde missie wilt maar niet lukken want ik snap niet wat je met die gravity moet doen GESLOTEN Bewerkt: 6 oktober 2007 door GTAinfo Topic titel aangepast naar onderwerp. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Heey de derde missie wilt maar niet lukken want ik snap niet wat je met die gravity moet doen Op de tags spuiten? Op je radar zul je blips zien die elk naar een tag leiden. Ga voor zo'n tag staan, en houd de LMB (Left Mouse Button) ingedrukt om te spuiten met je spuitbus. Als je het goed doet, zal het oude logo van een rivaliserende gang overschreden worden door het logo van je eigen gang. Dat is eigenlijk het enige wat je moet doen.. niets moeilijks aan, toch? @Hieronder: Bekijk de 'brief' even in het menu, daar kun je alle opdrachten die je hebt gekregen nog even rustig nalezen. Bewerkt: 29 september 2007 door -Matthijs- Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Heey de derde missie wilt maar niet lukken want ik snap niet wat je met die gravity moet doen Op de tags spuiten? Op je radar zul je blips zien die elk naar een tag leiden. Ga voor zo'n tag staan, en houd de LMB (Left Mouse Button) ingedrukt om te spuiten met je spuitbus. Als je het goed doet, zal het oude logo van een rivaliserende gang overschreden worden door het logo van je eigen gang. Dat is eigenlijk het enige wat je moet doen.. niets moeilijks aan, toch? Maar ik zie dat nergens staan Reageren
MartyCeha Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Wat zie je nergens staan? De radar? De blips? De tags? Dat je LMB moet indrukken? Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Wat zie je nergens staan? De radar? De blips? De tags? Dat je LMB moet indrukken? De blips Reageren
Juju Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Wat zie je nergens staan? De radar? De blips? De tags? Dat je LMB moet indrukken? De blips De blips moet je kunnen zien, dat is 'n gele vierkant/driehoek die in je radar zit. Reageren
Sonny-The-Pilot Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Wat zie je nergens staan? De radar? De blips? De tags? Dat je LMB moet indrukken? De blips De blips moet je kunnen zien, dat is 'n gele vierkant/driehoek die in je radar zit. Ik heb ze gezien ja en meteen gehaald Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.