.Djanick Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 nou bij plus opties stond er "msn vergrendelen" en ik ben nieuwschierig dus druk er op, msn weg.. krijg ik niet meer open etc etc.. hoe krijg ik het terug!? Reageren
.Sharingan Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Control-Alt-Delete en dan 'Processen' en dan naar :msnsgr.exe zoeken, en dan 'Proces beëindigen. Dan kan je je MSN weer opnieuw openen. Zal ik je ook meteen even uitleggen hoe je een wachtwoord op MSN zet. Je gaat naar Voorkeuren Bovenaan op Plus klikken, dan op voorkeuren. Dan krijg je dit te zien : Klik daarna bovenaan op het tabblad Messenger, en dan op het Zijtabblad: Vergrendeling. Dan krijg je dit: Daarna vink je dit aan: Als het nog niet aangevinkt is Daarna vink je dit aan, en voer daaronder je wachtwoord in. Hopelijk heb je hier wat aan. Vragen kan je gewoon weer hier posten. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.