.Djanick Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Onderwerp: woman people Soort design: SignatureSize design: Max: 400x150stock: jaAnimatie: nee magPremade: Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!extra: je moet een stock gebruikt hebben *stock moet gepost worden*mijn design komt na de jouwe Bewerkt: 20 oktober 2007 door RonaldVC
.Djanick Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 aangezien er niemand m`n battle aanneemt heb ik hem ietsjes veranderd in de hoop dat er sneller mensen komen en gelijk een bump so come and fight
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 aangezien er niemand m`n battle aanneemt heb ik hem ietsjes veranderd in de hoop dat er sneller mensen komen en gelijk een bump so come and fight ik bevecht je as je wil
.Djanick Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 (bewerkt) van mij mag je wil er wel bij zeggen dat ik *denk ik* al ietsjes langer photoshop dan jou dus de strijd dan nogal oneerlijk kan worden? *btw niet om op te scheppen* als je wilt mag je iig je signature posten @ hieronder: zoals er staat *denk ik* <<-- iets wat niet zeker is. Bewerkt: 19 oktober 2007 door .Djanick
hank_187 Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 haha sorry mang maar hoe weetje hoe lang ik fo toshop doe?
Ice Banana Geplaatst: 19 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Een premade mag? Ik wil wel hoor, als je niet tegen Hank wilt. Ik heb hier ergens nog een ouwe liggen op het forum IB
.Djanick Geplaatst: 19 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 19 oktober 2007 Een premade mag? Ik wil wel hoor, als je niet tegen Hank wilt. Ik heb hier ergens nog een ouwe liggen op het forum IB isgoed IB lever maar in zodra je hem hebt gevonden
Ice Banana Geplaatst: 20 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 Hier is ie, Ik vindt wel de originele stock niet meer >.< IB
.Djanick Geplaatst: 20 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 20 oktober 2007 (bewerkt) maakt niet uit, stock wou ik alleen voor zekerheid als er niet goed te zien was of er stock gebruikt was Ice Banana: .Djanick:stockveel geluk IB wil een mod titel verandere? Bewerkt: 20 oktober 2007 door RonaldVC
M4X Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Vote: .Djanick Twee mooie signatures, maar toch vind ik die van Djanick iets mooier. Er zitten niet al teveel effecten in, maar wel hele mooie. De tekst vult de linkerkant goed op, anders was de linkerkant te leeg geweest. Het enige dat ik wat minder vind aan deze signature is je kleurkeuze. Vrijwel alle kleuren zijn iets te donker, en daarom lopen ze niet echt heel mooi over in dat lichte gele stuk. Ice Banana, jouw sig is ook verre van slecht, van toch zitten er wat meer minpuntjes aan. Je signature oogt heel erg scherp en op een paar plaatsen overbelicht, wat erg zonde is. Voor de rest vind ik de kleuren wel wat beter dan bij Djanick, maar de tekst vind ik iets minder.
Follow Geplaatst: 21 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 21 oktober 2007 Vote: IB Leuke licht effecten. Password? (LOL)
Recommended Posts