Jump to content

Djanick VS Ice Banana

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Onderwerp: woman people

Soort design: Signature

Size design: Max: 400x150

stock: ja

Animatie: nee mag

Premade:

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk!

extra: je moet een stock gebruikt hebben *stock moet gepost worden*

mijn design komt na de jouwe :tu:

Bewerkt: door RonaldVC
  • 3 weken later...
Geplaatst:

aangezien er niemand m`n battle aanneemt heb ik hem ietsjes veranderd in de hoop dat er sneller mensen komen

en gelijk een bump :dans: so come and fight :D

Geplaatst:
aangezien er niemand m`n battle aanneemt heb ik hem ietsjes veranderd in de hoop dat er sneller mensen komen

en gelijk een bump :dans: so come and fight :D

ik bevecht je as je wil

van mij mag je ;)

wil er wel bij zeggen dat ik *denk ik* al ietsjes langer photoshop dan jou dus de strijd dan nogal oneerlijk kan worden? *btw niet om op te scheppen*

als je wilt mag je iig je signature posten :)

@ hieronder: zoals er staat *denk ik* <<-- iets wat niet zeker is.

Bewerkt: door .Djanick
Geplaatst:

Een premade mag? :puh:

Ik wil wel hoor, als je niet tegen Hank wilt. Ik heb hier ergens nog een ouwe liggen op het forum :)

IB

Geplaatst:
Een premade mag? :puh:

Ik wil wel hoor, als je niet tegen Hank wilt. Ik heb hier ergens nog een ouwe liggen op het forum :)

IB

isgoed IB :) lever maar in zodra je hem hebt gevonden :puh:

maakt niet uit, stock wou ik alleen voor zekerheid als er niet goed te zien was of er stock gebruikt was

:tu:

Ice Banana:

4z07odv.jpg

.Djanick:

tiredgirl-1.jpg

stock

veel geluk IB :tu:

wil een mod titel verandere? ^_^

Bewerkt: door RonaldVC
Geplaatst:

Vote: .Djanick

Twee mooie signatures, maar toch vind ik die van Djanick iets mooier. Er zitten niet al teveel effecten in, maar wel hele mooie. De tekst vult de linkerkant goed op, anders was de linkerkant te leeg geweest. Het enige dat ik wat minder vind aan deze signature is je kleurkeuze. Vrijwel alle kleuren zijn iets te donker, en daarom lopen ze niet echt heel mooi over in dat lichte gele stuk. Ice Banana, jouw sig is ook verre van slecht, van toch zitten er wat meer minpuntjes aan. Je signature oogt heel erg scherp en op een paar plaatsen overbelicht, wat erg zonde is. Voor de rest vind ik de kleuren wel wat beter dan bij Djanick, maar de tekst vind ik iets minder.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...