Tha_Johnsons Geplaatst: 30 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 30 december 2004 klein vraagje is het echt nodig dat je al de gebieden veroverd en dat je al de liscence's hebt bv voor met een boot of met iets anders te varen want ik heb echt geen goesting voor dat te doen mss wel intersant ik heb het spel wel al meerdere keren uitgespeeld maar ik vindt het klote dat je de vagos & ballas niet weg kan werken maar dat hoort al bij een ander onderwerp Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Disturbed Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) al het vijandelijk terrotorium hoef je niet te doen, wel handig voor het geld dat je erbij verdient bij je huis in los santos je moet wel alle scholen gedaan hebben Bewerkt: 31 december 2004 door Disturbed Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BrokenTable Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 NA de missie doberman hoef je geen gebieden te veroveren. Na de missie Los Desperados moe tje 35% in handen hebben. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
The Godfather Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 je hoeft geen gebieden te veroveren....het is wel makkelijker als je door een veilig gebied cruised Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.