bramboy Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Exlusief voor gtaforum leden! Toolbar mijn eerste wie wil hem Geupdated: nieuwe radio stions andere indeling wie hem wil is hij hier en voor wie hem niet wilt ook TUT IS KLAAR: ZIE DIT [TUT] Bewerkt: 2 oktober 2007 door bramboy Reageren
Mister.X Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 De download doet 't niet en wat heb je hier aan. 't Lijkt meer dat 't voor je eigen is. Wat moeten we op jou forum doen en ik heb geen zin in Skyradio Reageren
Jesperkaj Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Wie luistert er nog naar Skyradio (niet dat ik het slecht vind), maar doe Q music of Slam-FM Reageren
Ewoud Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Exlusief voor gtaforum leden!Toolbar mijn eerste wie wil hem wat zie er op -opties: -cookies deleter -lay out veranderen -pop ups blockeren -pop ups toestaan -sites: -hotmail -Gtaf.ipbfree.com (mijn forum) -Gtaforum -opmerkingen? -zoeken: -google opent zich in een nieuw scherm -Internet radio: skyradio DOWNLOAD: Zo exclusief is dit niet. Er was er al is eentje beschikbaar onder sl+, maar vanwege bepaalde redenen is het niet aan het grote publiek getoont. Dit alles ligt aan de software van Toolbarstudio. Reageren
C+.Progammer Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Zo exclusief is dit niet. Er was er al is eentje beschikbaar onder sl+, maar vanwege bepaalde redenen is het niet aan het grote publiek getoont.Dit alles ligt aan de software van Toolbarstudio. Je bedoelt deze toolbar? :$ Reageren
kristof01 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) Exlusief voor gtaforum leden!Toolbar mijn eerste wie wil hem wat zie er op -opties: -cookies deleter -lay out veranderen -pop ups blockeren -pop ups toestaan -sites: -hotmail -Gtaf.ipbfree.com (mijn forum) -Gtaforum -opmerkingen? -zoeken: -google opent zich in een nieuw scherm -Internet radio: skyradio DOWNLOAD: Zo exclusief is dit niet. Er was er al is eentje beschikbaar onder sl+, maar vanwege bepaalde redenen is het niet aan het grote publiek getoont. Dit alles ligt aan de software van Toolbarstudio. Haha, dat is trouwens m'n enige herinnering aan het SLschap dat ik nog heb, Ewoud's geweldige toolbar, echt geweldig man Ik hoop dat je'm ooit eens online zet voor iedereen! @Hierboven: volgens mij werkt die link niet meer hoor...Ewoud's toolbar is maar een paar weken online geweest. Bewerkt: 29 september 2007 door kristof01 Reageren
bramboy Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 en ik ben bezig om andere radio stations er op te zetten maar ik moet eerst e de juiste site voor te vinden waar de internet radio opstaaat Reageren
kristof01 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 en ik ben bezig om andere radio stations er op te zetten maar ik moet eerst e de juiste site voor te vinden waar de internet radio opstaaat Misschien moet je hier een TUT over maken Reageren
Grove St. Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik heb er ook één een keer gemaakt, aldan niet over GTA. Reageren
Donwell Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Er is inderdaad, zoals Ewoud al meldde, al eens ééntje gemaakt voor SL+, maar dit ging niet helemaal goed en volgens mij is dat project dan ook gestopt. Verder vind ik er veel overbodige 'luxe' op zitten, en naar mijn weten is dat erg rommelig. Reageren
bramboy Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Ik wil best een [TUT] maken maar die komt waarschijnlijk over MIN. een week uit waarschijnlijk GEEN VIDEO TUT maar dat is nog niet zeker Bewerkt: 30 september 2007 door bramboy Reageren
Grove St. Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Die toolbars zijn gewoon te editen op een site die die verdiensten gratis maakt.. Niet echt bijzonder te noemen, noch een project. Reageren
bramboy Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 (bewerkt) ben al bezig met [TUT] wat heb ik gedaan: plaatjes maken!! plaatjes van .BMP naar .jpg geupload,want imageshack doet geen paint files TUT IS KLAAR: ZIE DIT [TUT] Bewerkt: 2 oktober 2007 door bramboy Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.