White Gold Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Weer eens wat van mijn kant. Commens and rates plz Greetz, WG. Reageren
thug Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) ziet er goed uit!!!!! een 8 Bewerkt: 29 september 2007 door thug Reageren
White Gold Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 ziet er goed uit!!!!!een 8 Bedankt voor je zeer goed onderbouwde comment. Anyone else? Reageren
White Gold Geplaatst: 3 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Niemand die fatsoenlijk commentaar wil geven? Reageren
M4X Geplaatst: 3 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 3 oktober 2007 Niemand die fatsoenlijk commentaar wil geven? Arme jij toch, vooruit dan maar Leuk signature, weer eens wat anders dan de normale signatures. Leuk lettertype, leuke kleurtjes, alleen de background is wat kaal. Ook vind ik je naam wat minder gelukt in vergelijking met 'The offspring'. Voor de rest heb ik weinig commentaar, dus als je de background vult met wat leuke kleurtjes dan is hij in mijn ogen prima. En misschien kan je ook nog een vrolijk kleurtje in de border verwerken, ik denk dat dat ook wel leuk zal staan 85% Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.