Jump to content

us account ps store

Recommended Posts

Geplaatst:
Heb je voor het usa account wel een apparte gebruiker aangemaakt?

Ik heb namelijk 4 gebruikers op me ps3, 1 van me zelf, 1 van usa, 1 van japan en 1 van hongkong.

Als je ook met gebruikers hebt gedaan moet je eens proberen of het internet wel werkt bij de gebruiker usa account.

BTW: Skate demo is echt veel vetter dan de tony hawks demo. Als het is gelukt moet je ook zeker de skate demo downloaden.

Maar wat kan je dan met een hongkong acount ik heb nu alleen EU, USA, Japan

Geplaatst:
Heb je voor het usa account wel een apparte gebruiker aangemaakt?

Ik heb namelijk 4 gebruikers op me ps3, 1 van me zelf, 1 van usa, 1 van japan en 1 van hongkong.

Als je ook met gebruikers hebt gedaan moet je eens proberen of het internet wel werkt bij de gebruiker usa account.

BTW: Skate demo is echt veel vetter dan de tony hawks demo. Als het is gelukt moet je ook zeker de skate demo downloaden.

Maar wat kan je dan met een hongkong acount ik heb nu alleen EU, USA, Japan

Hong Kong account gebruik ik eigelijk nooit. Het voordeel ervan is dat alles in het engels is en niet in japans. De meeste japanse demo's staan alleen niet in hong kong. Ik heb er nog geen 1 demo uit gedownload maar ik denk dat er ooit eens een demo komt die wel in hong kong staat (engels) en niet in USA en EU. Ook in japan maar daar is alles japans.

Geplaatst: (bewerkt)

ik heb een vraagje al je een frans account aanmaakt is dat het zelfde store van nederland of belgie qua games

ik veronderstel van wel maar ik wou het eens vragen

Bewerkt: door thug
Geplaatst:
ik heb een vraagje al je een frans account aanmaakt is dat het zelfde store van nederland of belgie qua games

ik veronderstel van wel maar ik wou het eens vragen

Ieder europees land heeft zijn eigen store, maar de stores verschillen heel weinig. Misschien zit er 1 of 2 demos in FA store die je hier niet hebt maar die zitten zoiezo ook in de USA store. Ze verschillen dus wel maar je hebt er niks aan.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...