Jump to content

Sex-appeal cheat

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

hoi wat bedoellen ze met de code

geef maximaal sex appeal

Bewerkt: door Bling
Topictitel aangepast naar onderwerp.

Dat je sex appeal maximaal is :cab: d.w.z. dat je positieve reacties krijgt van de mensen op straat. En dat prostituees in je auto stappen. Je 'sex-appeal' (letterlijk vertaald: sexuele aantrekking) is een onderdeel van je status. Je kan zien hoe hoog je sex-appeal is als je op tab drukt (dan zie je ook andere status onderdelen). Het is net zoiets als driving skill; met een gevuld balkje om aan te geven hoe hoog het is.

Je kleding, auto, kapsel en tattoos hebben allemaal invloed op je sex-appeal.

En kap eens met je onderwerpen 'hoi' te noemen, maar gewoon waar het over gaat.

EDIT: Oh ja, je kunt ook nog Oysters verzamelen voor een hoger sex-appeal :)

Bewerkt: door MartyCeha
hoi wat bedoellen ze met de code

geef maximaal sex appeal

De naam zegt het al: maximaal sex appeal. Dat betekent dus, dat je maximaal aantrekkelijk bent. De code is: helloladies (voor de pc). Zelf vind ik dat je aan deze code niet heel veel hebt, behalve dan bij enkele (sub)missies, en bij een vriendin, waarvan ik de naam even niet meer weet. Zo kun je bevriend met haar worden, doordat ze je heel aantrekkelijk vindt. Maar noodzakelijk om veel sex appeal te hebben is het dus niet.

EDIT: marty ceha was me net voor, maar het komt op hetzelfde neer.

Bewerkt: door Léon-San Andreas
Geplaatst:
Dat je sex appeal maximaal is :cab: d.w.z. dat je positieve reacties krijgt van de mensen op straat. En dat prostituees in je auto stappen. Je 'sex-appeal' (letterlijk vertaald: sexuele aantrekking) is een onderdeel van je status. Je kan zien hoe hoog je sex-appeal is als je op tab drukt (dan zie je ook andere status onderdelen). Het is net zoiets als driving skill; met een gevuld balkje om aan te geven hoe hoog het is.

Je kleding, auto, kapsel en tattoos hebben allemaal invloed op je sex-appeal.

En kap eens met je onderwerpen 'hoi' te noemen, maar gewoon waar het over gaat.

en wat moet ik dan doen als ik die kode aan zet

Geplaatst:

Wat jij wil :puh: Die code is er niet zodat je per se iets moet doen. Die code is er zodat je zelf wat meer plezier aan het spel kan beleven of zoals de meesten het doen, het spel gewoon makkelijker laten zijn dan dat het is. Er zit geen opdracht aan vast.

Geplaatst:
Wat jij wil :puh: Die code is er niet zodat je per se iets moet doen. Die code is er zodat je zelf wat meer plezier aan het spel kan beleven of zoals de meesten het doen, het spel gewoon makkelijker laten zijn dan dat het is. Er zit geen opdracht aan vast.

oke ik denk dat ik het snap

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...