Las Vegas Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Als er iemand dood gaat of gedood is of wat dan ook dan komt er rechts in het rijdje alles 2x hoe krijg ik dat weer 1x? Reageren
Argon Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Als er iemand dood gaat of gedood is of wat dan ook dan komt er rechts in het rijdje alles 2x hoe krijg ik dat weer 1x? Waarschijnlijk heb je een filterscript dat deze gegevens toont en de game mode die het zelfde ook nog eens doed. Dus je zal een van beide moeten wijzigen waarschijnijk. Bewerkt: 30 september 2007 door Argon Reageren
Las Vegas Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Hoe heet dat dan en waaronder staat dat? Reageren
Argon Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Hoe heet dat dan en waaronder staat dat? Je kijkt best even in server.cnf en dan kijk je of achter het woord "filterscripts" iets anders staat dan "vactions" en "adminspec" en als daar iets anders staat verwijder je dat uit die regel dan zou het filterscript waarschijnlijk weg zijn. Je kan natuurlijk ook gewoon kijken in het ".pwn" bestand van je gamemode (in de map gamemodes) en daar even doen "Ctrl + F" en dan zoeken op de tekst die komt als iemand joined (natuurlijk de naam er niet bijtypen die kan je vervangen door "%s") en dan verwijder je die regel in het .pwn script (je moet dan wel alle messages zoeken die er dubbel komen he ). Daarna moet je het bestand natuurlijk nog compillen zodat het gewijzigd is in het .amx bestand dat SA:MP gebruikt om de gamemode te maken in de server. Waarschijnlijk krijg je wel een paar errors als er niets gedaan wordt met de variabele waar de naam instond dus een regel als deze moet je ook verwijderen als je een error krijgt (je kan zien op welke lijn de error is dat staat tussen haakjes) en dan ga je naar die regel ("Ctrl + G") en haal je iets weg wat hierop lijkt: new playerName; GetPlayerName(...blablabla...); Hopelijk help ik je hiermee goed opweg Reageren
Sandra Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Je kijkt best even in server.cnf Ik neem aan dat je 'server.cfg' bedoeld? Reageren
Las Vegas Geplaatst: 1 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 Je kijkt best even in server.cnf Ik neem aan dat je 'server.cfg' bedoeld? Denk ut ook, maar tis al gelukt Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.