paul007 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Hallo Allemaal, Ik zag laatst dit filmpje op YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=AHQeNcSnvy8...ted&search= Op het moment dat CJ op de grond terecht komt rolt hij nog even door. Mijn vraag: Hoe is dat mogelijk? Een mod? Of hoe doe je dit? Alvast Bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Dit is geen mod, maar gewoon een beweging Als je van een bepaalde hoogte valt, dan rolt CJ zo verder over de grond. Reageren
paul007 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Van welke hoogte dan? Bij mij lukt het niet? Kun je misschien een screen plaatsen van een locatie met die hoogte? Ik zou het zeer op prijs stellen. Alvast Bedankt Reageren
Ghost_Rider Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik weet zelf ook niet welke hoogte Probeer eens van de doherty garage te springen? Reageren
paul007 Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Oké, maar even een vraag. Zou het mogelijk zijn om hier een mod van te maken? Van welke hoogte dan ook. Dat je altijd doorrolt? Of is dat onmogelijk? Reageren
pasgal Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 hoe kan hij trouwens met de motor op de giant bridge komen? mij lukt dat namelijk niet hij komt met die moter op hele hoge plaatsen waar je normaal niet zou kunnen komen met die motors tog? Reageren
Dastard Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 hoe kan hij trouwens met de motor op de giant bridge komen? mij lukt dat namelijk niet hij komt met die moter op hele hoge plaatsen waar je normaal niet zou kunnen komen met die motors tog? Heb je z'n kleding al gezien? Dat is puur gemod. En die motor heeft hij met carspawner gedaan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.