DaddyPimp Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 (bewerkt) M'n nieuwste cover mensen, deze keer van het nieuwe album van The Opposites - Begin 20. Kwam op het idee omdat ik het nieuwe album hier langs me heb liggen en toch geen ruk had te doen. Ik ga hem daluk opsturen naar de site van The Opposites. Orgineel: http://www.statemagazine.nl/download.php/d...4d66adcd6c128d/ *EDIT: Komt beter uit op donkere achtergrond Bewerkt: 29 september 2007 door DaddyPimp Reageren
EyeOnMe Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Hij ziet er oud en laag constrast uit, hoort dat zo? Voor de rest best mooi Reageren
TomHagen Geplaatst: 4 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 4 oktober 2007 Ik vindt em wel grappig, maar niet echt mooi De tekst ziet er een beetje raar uit, kinderachtig bijna. En bovendien overlapt het de poster die je nu maar half ziet... Reageren
DaddyPimp Geplaatst: 6 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Ik vindt em wel grappig, maar niet echt mooi De tekst ziet er een beetje raar uit, kinderachtig bijna. En bovendien overlapt het de poster die je nu maar half ziet... Kwil je niet afkraken maar: 1- Heb je 't design op een donkere achtergrond bekeken? 2- Wát is er kinderachtig aan een tekst? (Staat btw ook op de officele cover) 3- Die poster maakt niet uit want het gaat om de 2 kerels op de voorkant en de tekst onderaan ziet er niet uit. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.