Jump to content

Unhandelled Exception Probleem....


Mr. Sugo

Recommended Posts

Elke keer als ik het spel op start en ga spelen, krijg ik na een paar minuten de error "Unhandelled Exception".

Ik wordt er echt gek van want ik wil Vice City vet graag spelen en het liefst zonder error's :duh:

Heb deze error wel eens vaker gehad maar toen was het na een tijdje weer weg en ik heb ook al meerdere malen het spel gedeinstalleerd maar het helpt allemaal niet....

Weet iemand toevallig hoe het weggaat?

Alvast bedankt,

Dubbeh.

Link to comment
Delen op andere websites

Elke keer als ik het spel op start en ga spelen, krijg ik na een paar minuten de error "Unhandelled Exception".

Ik wordt er echt gek van want ik wil Vice City vet graag spelen en het liefst zonder error's :duh:

Heb deze error wel eens vaker gehad maar toen was het na een tijdje weer weg en ik heb ook al meerdere malen het spel gedeinstalleerd maar het helpt allemaal niet....

Weet iemand toevallig hoe het weggaat?

Alvast bedankt,

Dubbeh.

Ik weet niet 100% zeker maar volgens mij is die cd kapot of je moet hem effe schoonmaken. Ik had dat namelijk ook met mijn GTAIII op de ps2 die error's heeft mijn hele playstation gemold

Link to comment
Delen op andere websites

Heb niet echt geweldig verstand van pc's etc. maar hoe maak ik die cd schoon dan of bedoel je een Lens Cleaner?

Tja... This een beetje moeilijk uit te leggen:S ik heb het hier al een aantal jaar in de kast liggen en het heet "compact disc cleaner" maar ik denk dat het nu wel een andere naam heeft. mischein weten de anderen op het forum hier wel wat meer van

Link to comment
Delen op andere websites

Kheb hier nog wel een lens cleaner liggen, ik probeer die wel ffe

Dubbeh.

Een vriend van me heeft ooit eens san andreas hersteld door hem een nachtje in de vriezer te leggen :schater:

zegt hij..

maar mss wel het proberen waard

dus, de CD in de vriezer leggen? xD

Link to comment
Delen op andere websites

Nee natuurlijk niet, dat heeft geen zin. Ook denk ik dat je met een lens cleaner niet ver komt, dat is voor de lens van de DVD/CD rom drive :7 Er zijn een soort apparaten die je cd minimaal afdraaien zodat de vooral oppervlakkige krassen er af gaan. Ik weet niet hoe het heet maar een vriend van mij misschien wel :D

Greetz :sigaar:

Link to comment
Delen op andere websites

Nee natuurlijk niet, dat heeft geen zin. Ook denk ik dat je met een lens cleaner niet ver komt, dat is voor de lens van de DVD/CD rom drive :7 Er zijn een soort apparaten die je cd minimaal afdraaien zodat de vooral oppervlakkige krassen er af gaan. Ik weet niet hoe het heet maar een vriend van mij misschien wel :D

Greetz :sigaar:

Okay, thanks hij lag al bijna in de vriezer xD

EDIT : nice siggy Galiorix :puh:

Bewerkt: door Dubbeh
Link to comment
Delen op andere websites

Unhandled Exception komt veel voor bij mensen die de Nederlandse-taal-mod geïnstalleerd hebben, deze mod is niet goed gemaakt, dingen als ronde-tijden e.d. zijn waarschijnlijk ook letterlijk vertaald, en het spel loopt helaas vast als deze tekst dan op het scherm moet komen. Dus ik weet niet of jij dit ook heb gedaan, of dat je nog andere mods heb geïnstalleerd, anders kan het daar aan liggen.

Link to comment
Delen op andere websites

Unhandled Exception komt veel voor bij mensen die de Nederlandse-taal-mod geïnstalleerd hebben, deze mod is niet goed gemaakt, dingen als ronde-tijden e.d. zijn waarschijnlijk ook letterlijk vertaald, en het spel loopt helaas vast als deze tekst dan op het scherm moet komen. Dus ik weet niet of jij dit ook heb gedaan, of dat je nog andere mods heb geïnstalleerd, anders kan het daar aan liggen.

Ik had wel een mod voor een Mitsubishi Eclipse maar die deed het niet dus heb ik hem weggehaald maar het spel krijgt nog steeds error's :?

Link to comment
Delen op andere websites

Unhandled Exception komt veel voor bij mensen die de Nederlandse-taal-mod geïnstalleerd hebben, deze mod is niet goed gemaakt, dingen als ronde-tijden e.d. zijn waarschijnlijk ook letterlijk vertaald, en het spel loopt helaas vast als deze tekst dan op het scherm moet komen. Dus ik weet niet of jij dit ook heb gedaan, of dat je nog andere mods heb geïnstalleerd, anders kan het daar aan liggen.

Ik had wel een mod voor een Mitsubishi Eclipse maar die deed het niet dus heb ik hem weggehaald maar het spel krijgt nog steeds error's :?

Hoe heb je die wagen geinstalleerd? Heb je gebruik gemaakt van de IMG-Tool? Misschien zou je hier even om hulp kunnen vragen. Als dat niet mocht helpen, dan kan ik je nog een advies meegegeven. Maak een Back-Up van je Savegames en instaleer Vice City opnieuw.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...