Montanaaaa Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 hej ik zag een filmpje dat iemand op een vette scooter in gta ree, niet online dus staat die mod hier ook op deze site? dit is iig het filmpje mvg Reageren
osmgek11 Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 ik heb hem gevonden maar wel op een andere site http://gta-worldmods.planet-multiplayer.de...p;contentid=728 Reageren
Montanaaaa Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 super vet maar ben echt ervaring loos dus waar moet ik dat neerzetten of is er een topic daarover? mvg Reageren
Youp Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 super vet maar ben echt ervaring loos dus waar moet ik dat neerzetten of is er een topic daarover?mvg Je download de savegame, je pakt de Savegame uit in je GTA SA Userfiles bij 'Mijn documenten'. In de savegame z'n naam staat er op 't eind zo'n getalletje, dat getalletje is verbonden met welke savegameslot. Maak je dus van dat getal 4, staat de savegame in het 4e slot. Reageren
Montanaaaa Geplaatst: 29 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 29 september 2007 maar het is een scooter mod Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 29 september 2007 Rapport Geplaatst: 29 september 2007 Dat raad ik je aan te installeren met de IMG Tool. Dat is een best makkelijk programma voor de beginnende modder, waarmee je snel en gemakkelijk bestanden kunt vervangen. Een complete tutorial (handleiding) die je verder alle stappen voor gebruik uitlegt vind je hier. Mocht je nog eventuele vragen hebben, dan kun je ze natuurlijk altijd stellen. Veel succes! Reageren
Montanaaaa Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 lol ik heb hem voltooid dus die scooter moet er wezen maar kan hem alleen niet vinden. Reageren
-Matthijs- Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 lol ik heb hem voltooid dus die scooter moet er wezen maar kan hem alleen niet vinden. Dat is geen probleem, want je kunt hem zo opzoeken. Het enige wat je hiervoor moet weten is welke scooter je vervangen hebt. Als je dat weet, ga je naar deze pagina en zoek je de scooter op. Bekijk dan zijn vindplaats en daar zal als het goed is je nieuwe scooter staan. Mocht hij overigens geen vindplek hebben, dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van bijvoorbeeld deze spawner. Met zo'n spawner kun direct een voertuig/scooter voor je neus spawnen zonder dat je hem hoeft te zoeken. Reageren
Montanaaaa Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 oh het lukt nu wel snap het nu Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.