Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hej ik zag een filmpje dat iemand op een vette scooter in gta ree, niet online dus staat die mod hier ook op deze site?

dit is iig het filmpje

mvg

Geplaatst:
super vet maar ben echt ervaring loos dus waar moet ik dat neerzetten of is er een topic daarover?

mvg

Je download de savegame, je pakt de Savegame uit in je GTA SA Userfiles bij 'Mijn documenten'. In de savegame z'n naam staat er op 't eind zo'n getalletje, dat getalletje is verbonden met welke savegameslot. Maak je dus van dat getal 4, staat de savegame in het 4e slot.

Geplaatst:

Dat raad ik je aan te installeren met de IMG Tool. Dat is een best makkelijk programma voor de beginnende modder, waarmee je snel en gemakkelijk bestanden kunt vervangen. Een complete tutorial (handleiding) die je verder alle stappen voor gebruik uitlegt vind je hier. Mocht je nog eventuele vragen hebben, dan kun je ze natuurlijk altijd stellen. Veel succes!

Geplaatst:
lol ik heb hem voltooid dus die scooter moet er wezen maar kan hem alleen niet vinden.

Dat is geen probleem, want je kunt hem zo opzoeken. Het enige wat je hiervoor moet weten is welke scooter je vervangen hebt. Als je dat weet, ga je naar deze pagina en zoek je de scooter op. Bekijk dan zijn vindplaats en daar zal als het goed is je nieuwe scooter staan. Mocht hij overigens geen vindplek hebben, dan kun je natuurlijk ook gebruik maken van bijvoorbeeld deze spawner. Met zo'n spawner kun direct een voertuig/scooter voor je neus spawnen zonder dat je hem hoeft te zoeken.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...