Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Ik heb weer eens een super-tut gevolgd en dit is het resultaat:

post-47895-1191144068.png

C&C?

Bewerkt: door Tunix
Geplaatst:

Heel mooi!

mooie vormen achter de render en alles wat dezelfde kleurgenre...

Het enige minpunt is dat hij links te hard belicht is en je zelfs je naam niet goed meer kunt lezen, als je je naam in het zwart of op overlay ofzo in het overbelichte plaatsje zet word dat misschien wel opgevult.

Verder heel mooi => 8/10

Geplaatst:
Heel mooi!

mooie vormen achter de render en alles wat dezelfde kleurgenre...

Het enige minpunt is dat hij links te hard belicht is en je zelfs je naam niet goed meer kunt lezen, als je je naam in het zwart of op overlay ofzo in het overbelichte plaatsje zet word dat misschien wel opgevult.

Verder heel mooi => 8/10

Ik heb hem op overlay gezet. Ik vind dat je hem best goed kan lezen. Bedankt voor je rate ;)

Geplaatst: (bewerkt)

Een zeer mooie signature Tunix!

De render is mooi ingebracht met hetgene wat erom heen zit. Ik weet niet wat het is. :puh:

De splatter brush heb je ook mooi erbij gedaan.

Door de C4D lijkt het net of het echt onze kant op komt. Hier krijg je een groot pluspunt bij!

De tekst is ook goed gelukt. Precies waar ik van houd. Lekker onopvallend, maar wel op de goede plaats.

Het enige negatieve wat ik kan vinden is dat je links boven een grote vlek hebt. Dit maakt hem daar wat donkerder waardoor dat gedeelte niet goed bij de signature past.

Al met al een super goede signature! :tu:

9/10 :dans:

Bewerkt: door Twankala
Geplaatst:
Een zeer mooie signature Tunix!

De render is mooi ingebracht met hetgene wat erom heen zit. Ik weet niet wat het is. :puh:

De splatter brush heb je ook mooi erbij gedaan.

Door de C4D lijkt het net of het echt onze kant op komt. Hier krijg je een groot pluspunt bij!

De tekst is ook goed gelukt. Precies waar ik van houd. Lekker onopvallend, maar wel op de goede plaats.

Het enige negatieve wat ik kan vinden is dat je links boven een grote vlek hebt. Dit maakt hem daar wat donkerder waardoor dat gedeelte niet goed bij de signature past.

Al met al een super goede signature! :tu:

9/10 :dans:

Ah, dankje voor je rate. Wat eromheen zit is gewoon een brush. ;) Tja ik twijfelde ook al of ik die grote splatter weg zou halen, maar als ik dat doe is het zo leeg daar.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...