SA-MP!!!! Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik heb SA:MP gedownload en hij doet het verder prima, maar ik heb een vraagje. Hier op het forum zei iemand tegen mij dat ik alle mods die ik geinstalleerd had moest verwijderen. Nu is mijn vraag: Geldt dat ook voor de distance-mod? Die mod waarmee je heel ver weg kan kijken over de map. Het lijkt mij niet dat die mod echt effect heeft op het spel als ik SA:MP speel. SA-MP!!!!, AKA: GTAfreak >>> Door Bling: Verplaatst naar 'SA:MP General' forum. <<< Reageren
Big Boss Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Voor zover ik weet kan je alles veranderen (dff, txd, ipl, ...), behalve de main.scm en de handling.cfg. Reageren
$NeoSyp$ Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Beste SA-MP!!!, ik zal het je eventjes uitleggen. Allereerst moet je weten dat het in sommige servers gewoon is toegestaan mods te gebruiken. Dit heeft namelijk te maken of je in je server.cfg (de configuratie van de server, ingesteld door de serverbeheerder, oftewel host) anticheat op 1 hebt staan. Als dit op 1 (aan) staat, zal hij je op verschillende manieren controleren. Hij zal je bijvoorbeeld kicken als je met een minigun iemand doodt, of als je te lang uit het spel bent (hij voert om de zoveel tijd een soort 'ben je er nog' check uit. Zit je bijvoorbeeld dan eventjes in windows wordt je gekicked). Ook worden verschillende mods geweerd van de server. Dit zijn echter enkel dingen waarmee je voordeel op zou kunnen doen, bijvoorbeeld veranderingen in de handling.cfg (die bepaalt hoe snel, goed etc een auto rijdt). Dingen als mapping mods en model mods detecteert hij niet. Ik denk dat hij jouw mod ook niet zal detecteren. Maar je zou het eigenlijk gewoon moeeten proberen, want proberen staat altijd vrij. Nog veel succes met SA-MP, en veel plezier op het forum! As Melhoras, NeoSyp Reageren
SA-MP!!!! Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Oke, bedankt! Reageren
Azer Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 -verhaal-NeoSyp Je verhaal is gedeeltelijk waar alleen; het SA:MP team bepaalt welke mods gebruikt mogen worden (niet de serverbeheerder). De anticheat heeft niets met modding te maken (mods worden clientside gecheckt) en als je bijvoorbeeld gekickt wordt voor een weaponcheat (bijvoorbeeld het spawnen van een minigun) is dat meteen een global ban op servers die SAC draaien. Denk trouwens niet dat de mod van "SA-MP!!!!" geblokkeerd is.>>> Door Azer: En moved naar help<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.