STASKO Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) Zett hier al je info over san andreas wat je in het echte leven tegenkomt zoals dit voorbeeld wat ik op het net vond, van een een of andere voetbalclub. SUCSESS ik ben benieuwd!! Bewerkt: 31 december 2004 door STASKO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Trax Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 De bekendste "San Andreas" is de breuklijn in/nabij (?) Californië. *Dat plaatje van jouw is denk ik gewoon door iemand gemaakt met Paint* Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Lennert Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Kijk maar eens op Goo*le.nl (mag geen reclame maken) bij afbeeldingen, zoek naar het woord san andreas 4de pagina!!! geen paint dus. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
zupadomien Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 ma ge kunt ook wel iets met paint maken en dat dan op een of andere manieer op goo"le zetten eh Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Dat kan best zijn maar je komt wel op een site!! en het lijkt me sterk dat je voor een logo een site maakt!! Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phantom Agony Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 san andreas is ook een nederlandse emocore band Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
-Richard- Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 *Dat plaatje van jouw is denk ik gewoon door iemand gemaakt met Paint* Dat dacht ik ookal. Want het is precies dezelfde lettertypen als die van het spel. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 Nou ja het is tenminste een activiteit in the real world. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
easter egg Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 ik heb de geen plaatje van maar zoon glazen piramidie bestaat ook in hetb egt gezien in een streetrace filmpje van net. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
STASKO Geplaatst: 31 december 2004 Auteur Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) Je hebt ook een glazen piramide in Parijs Bewerkt: 31 december 2004 door STASKO Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) Je hebt ook een glazen piramide in Parijs Ja dat klopt ik lees zo'n boek en dan zit ook iemand in Parijs en daar in het boek haden ze over glazen piramide echt toevallig dat ik gister over las, En nog iets die piramide bestaat uit precies 666 glazen platen dat is dus de getal van Sattan. :lol: Bewerkt: 31 december 2004 door neophyte13-2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
japie13 Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) das het louvre <_< maar ja ik snap niet waarom we nou over glazen piramides gaan hebben want die zitten volgens mij noet in het spel Bewerkt: 31 december 2004 door japie13 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
X-TX Geplaatst: 31 december 2004 Rapport Share Geplaatst: 31 december 2004 (bewerkt) das het louvre <_< maar ja ik snap niet waarom we nou over glazen piramides gaan hebben want die zitten volgens mij noet in het spel En waar heb jij het over je ziet een piramide, die zit in het spel of heb ik over 666 verkeerd. Jawel, er zit 1 met in LV, ergens met zo'n leeuw ofzo er voor. Ik ga ff kijken en foto maken dan weet je het . Hier foto echt heel slecht foto maar me camera is leeg. groot foto foto Bewerkt: 1 januari 2005 door neophyte13-2 Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Slimm Geplaatst: 1 januari 2005 Rapport Share Geplaatst: 1 januari 2005 Ik zie alleen een plaatje van dat jij iemand op een Sanchez schiet (met een sniper, VC). En voor die piramide staat een sfinx. Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts