toek Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 kan iemand me uitleggen hoe het werkt met instaleren en deleten want snap de read me niet goed. :? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Heb je het over auto's, huizen of dat soort dingen? Of een aanpassing in main.scm (handelingen/missies etc)? Kan je iets duidelijker zijn, aub? @ hieronder: oh ik dacht dat hij gewoon Engelse bedoelde (een echte GTA mod) Reageren
ikt Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Hij bedoelt de RealGTA mod voor GTA3, die vervangt alle auto's, en sommige textures van gebouwen en billboards. Het instaleren is makkelijk, dubbelklik gewoon op de installatiefile, volg de aanwijzingen op en laat het hem instaleren. Verwijder daarna in de map van GTA 3 ergens in de map ''models'' ''txd.img'' en ''txd.dir''. Start GTA3 op en hij zal nu de textures aanmaken. Klaar =D Veel speelplezier Er zit ook de ''Statue of Liberty'' in, maar als je daarheen wilt moet je wel new game doen. [ik zoek even het topic op met antwoord] @ Hierboven: Maakt niet uit, je moet gewoon met de mod gewerkt hebben als je zo'n vage post ziet Bewerkt: 1 oktober 2007 door ikt Reageren
toek Geplaatst: 30 september 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Moet je het in de zelfde map instaleren als gta 3 Reageren
Galiorix Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ja uiteraard. Overigens klopt de info van Ikt hierboven niet helemaal; als je naar de Statue of Liberty wil, kan je ook gewoon je normale savegame laden, daar zit geen verschil in Nog veel plezier met de mod! greetz Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.