Jump to content

Jochem Myjer

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Wie kent hem niet, onze ADHD gast uit de caberatiërwereld: Jochem Myjer.

Zoals jullie zin heeft Jochem ADHD (Alle Dagen Heel Druk) en dat is ook wel te zien. Ikzelf vind Jochem een nogal erg grappig personage, daarom wil ik jullie dit filmpje laten zien:

Dit stukje film komt uit zijn show 'Yee Haa!', maar wat vinden jullie eigenlijk van de gast met ADHD?

Greetz :sigaar:

Bewerkt: door Blizzard
Geplaatst:

Toevallig wou ik hier een topic over openen :puh:

Ik vind die gast echt te gek, ik heb in z'n show Adéhadé aan 1 stuk door gelachen, echt te gek :schater:

Een andere show heb ik nog niet gezien

Geplaatst:

Prachtig Hoe krijg je het verzonne

Zo he dit stukje is geweldig

Leraar Als het zo deur gaat Gaan we met zun alleen

Kind N..Ken N..ken Whaha om te giere

Geplaatst:

Zeker één van de betere caberetiers van het moment :tu: . Laatst was er nog een voorstelling van hem op TV. Echt geweldig :schater:

Geplaatst:

Hij is een van de beste caberatier die er nu is.

Laatst zaten wij dat liedje van die chinees met een paar vrienden heletijd in de klas te zingen iedereen werd er gek van! :D

Geplaatst:

Ik zelf kende hem niet, maar nu aan dit clipje te zien, is hij inderdaad wel erg goed.

Ik vind het zelfs knap dat iemand met ADHD toch zo prachtig voor televisie kan komen met caberatiër

Ook goede stukken kan hij verzinnen, kunnen sommige caberatiërs zeker een voorbeeld aan nemen

Geplaatst:

Ik vindt hem ook niet echt klasse. Soory maar het is gewoon niet grappig.

Hij zit eigenlijk gewoon zo gek mogelijk te doen en daar een verhal tussen knopen... Maar ja dat is mijn mening.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...