Jesperkaj Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 (bewerkt) Wie kent hem niet, onze ADHD gast uit de caberatiërwereld: Jochem Myjer. Zoals jullie zin heeft Jochem ADHD (Alle Dagen Heel Druk) en dat is ook wel te zien. Ikzelf vind Jochem een nogal erg grappig personage, daarom wil ik jullie dit filmpje laten zien: Dit stukje film komt uit zijn show 'Yee Haa!', maar wat vinden jullie eigenlijk van de gast met ADHD? Greetz Bewerkt: 30 september 2007 door Blizzard Reageren
Juju Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Toevallig wou ik hier een topic over openen Ik vind die gast echt te gek, ik heb in z'n show Adéhadé aan 1 stuk door gelachen, echt te gek Een andere show heb ik nog niet gezien Reageren
Venzio Geplaatst: 5 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 5 oktober 2007 Prachtig Hoe krijg je het verzonne Zo he dit stukje is geweldig Leraar Als het zo deur gaat Gaan we met zun alleen Kind N..Ken N..ken Whaha om te giere Reageren
K.O. Geplaatst: 6 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 6 oktober 2007 Zeker één van de betere caberetiers van het moment . Laatst was er nog een voorstelling van hem op TV. Echt geweldig Reageren
Galiorix Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Hij is geweldig, misschien gaan we naar een show van hem Greetz Reageren
Scarface92 Geplaatst: 7 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 7 oktober 2007 Zeker een goede caberatiër! Ik kijk ook vaak naar zijn shows Reageren
Suburban Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 masterlijk filmpje, masterlijke show, masterlijke man Reageren
Jantje III Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 Hij is een van de beste caberatier die er nu is. Laatst zaten wij dat liedje van die chinees met een paar vrienden heletijd in de klas te zingen iedereen werd er gek van! Reageren
.Djanick Geplaatst: 8 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 8 oktober 2007 idd geweldige cabaret maar hansie blijft de beste Reageren
Rene-GTA Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik vind hem wel grappig. Reageren
TheGuardian Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik zelf kende hem niet, maar nu aan dit clipje te zien, is hij inderdaad wel erg goed. Ik vind het zelfs knap dat iemand met ADHD toch zo prachtig voor televisie kan komen met caberatiër Ook goede stukken kan hij verzinnen, kunnen sommige caberatiërs zeker een voorbeeld aan nemen Reageren
RobertSA Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik vind hem gewoon niet grappig, niet mijn humor. Hij kan bij lange na niet tippen aan Najib Amhali. Reageren
TomHagen Geplaatst: 9 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 9 oktober 2007 Ik vindt hem ook niet echt klasse. Soory maar het is gewoon niet grappig. Hij zit eigenlijk gewoon zo gek mogelijk te doen en daar een verhal tussen knopen... Maar ja dat is mijn mening. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.