Jump to content

Gta The Introduction Sanadreas

Recommended Posts

Geplaatst:

eey mense ik heb een vraag Gta The Introduction Sanadreas is daar ook een van met nederlandse ondertieteling

of aleen engels??

Geplaatst:

Ik denk niet dat er Nederlandse ondertiteling van bestaat (pin me er niet op vast). Op WikiGTA kan je echter een uitgebreide beschrijving mét screenshots vinden (in het Nederlands uiteraard), en wel hier.

Geplaatst:

je kan dit nog niet maar een vriend van me is er mee bezig en hij komt op youtube voorlopig moet je het met wikigta doen :D

• 2 weken later...
Geplaatst:

Kun je nog SA met the Introduction kopen??

En is er ook een SA met Nederlandse handleiding net zoals in LCS & VCS

Geplaatst:
Kun je nog SA met the Introduction kopen??

Neen, dit kan niet meer.

En is er ook een SA met Nederlandse handleiding net zoals in LCS & VCS

Ja dit bestaat, die heb ik zelf ook, ik heb dan een redelijk groot kartonnen boekje erbij, met een handleiding en beschrijving van alle winkels enzo...

Die is wel handig en leuk om te lezen. Het is wel voor de PC, ik weet niet of ze dit ook voor de PS2 of Xboxhebben.

Geplaatst: (bewerkt)
Kun je nog SA met the Introduction kopen?

Nee, je kan het idd niet kopen, maar het is tegenwoordig ook op internet te kijken :YHier de link ;) Het is sterk aan te raden, want dankzij The Introduction begrijp je het verhaal beter en is alles ineens duidelijker :)

Bewerkt: door Steel Dogg
Geplaatst: (bewerkt)

Is de Nederlandse Handleiding dat boek met de zlefde voorkant als het spel die je bijvoorbeeld in de Free Record Shop kan kopen ??

Bewerkt: door X-boy
Geplaatst:
Is de Nederlandse Handleiding dat boek met de zlefde voorkant als het spel die je bijvoorbeeld in de Free Record Shop kan kopen ??

Ja, volgens mij is het wel hetzelfde :Y

Geplaatst:

Dat kan je inderdaad op Gtagames.nl vinden omdat Wikigta een onderdeel is van Gtagames.nl , Je kan het vinden in de link van Dutchy3010 .

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...