Mynameisjeff Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 eey mense ik heb een vraag Gta The Introduction Sanadreas is daar ook een van met nederlandse ondertieteling of aleen engels?? Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 30 september 2007 Rapport Geplaatst: 30 september 2007 Ik denk niet dat er Nederlandse ondertiteling van bestaat (pin me er niet op vast). Op WikiGTA kan je echter een uitgebreide beschrijving mét screenshots vinden (in het Nederlands uiteraard), en wel hier. Reageren
Fiegel5 Geplaatst: 1 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 1 oktober 2007 je kan dit nog niet maar een vriend van me is er mee bezig en hij komt op youtube voorlopig moet je het met wikigta doen Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 2 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 2 oktober 2007 oke bedankt laat me ma wete als die klaar is oke Reageren
Gijsso Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Kun je nog SA met the Introduction kopen?? En is er ook een SA met Nederlandse handleiding net zoals in LCS & VCS Reageren
Hanneswasco Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Kun je nog SA met the Introduction kopen?? Neen, dit kan niet meer. En is er ook een SA met Nederlandse handleiding net zoals in LCS & VCS Ja dit bestaat, die heb ik zelf ook, ik heb dan een redelijk groot kartonnen boekje erbij, met een handleiding en beschrijving van alle winkels enzo... Die is wel handig en leuk om te lezen. Het is wel voor de PC, ik weet niet of ze dit ook voor de PS2 of Xboxhebben. Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Kun je nog SA met the Introduction kopen? Nee, je kan het idd niet kopen, maar het is tegenwoordig ook op internet te kijken Hier de link Het is sterk aan te raden, want dankzij The Introduction begrijp je het verhaal beter en is alles ineens duidelijker Bewerkt: 13 oktober 2007 door Steel Dogg Reageren
X-boy Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 (bewerkt) Is de Nederlandse Handleiding dat boek met de zlefde voorkant als het spel die je bijvoorbeeld in de Free Record Shop kan kopen ?? Bewerkt: 13 oktober 2007 door X-boy Reageren
Steel Dogg Geplaatst: 13 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 13 oktober 2007 Is de Nederlandse Handleiding dat boek met de zlefde voorkant als het spel die je bijvoorbeeld in de Free Record Shop kan kopen ?? Ja, volgens mij is het wel hetzelfde Reageren
Mynameisjeff Geplaatst: 14 oktober 2007 Auteur Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 het filmpje Gta The Introduction Sanadreas staat die ook op gtagames.nl ?? Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 14 oktober 2007 Rapport Geplaatst: 14 oktober 2007 Dat kan je inderdaad op Gtagames.nl vinden omdat Wikigta een onderdeel is van Gtagames.nl , Je kan het vinden in de link van Dutchy3010 . Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.