Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

hye ik heb een vrag aan iedereen die graag mod. ik mod ook graag maar ik heb wel eens een vette auto gemod waarbij staat dat je hem bijvoorbeeld bij van die garage waar je auto's kan pimpen maar dat je dan kan pimpen met andere pantjobs en bodykits maar dat lukt niet hoe kan het wel

alvast bedankt

Geplaatst:

Je moet dan het één en ander aanpassen, je moet bijvoorbeeld die wagen toegang geven tot een garage, vervolgens moeten er allemaal bodykits en paintjobs op geplaatst worden. Dit soort dingen worden volgens mij geregeld in het mapje 'Data', te vinden in je San Andreas mapje. Paintjobs e.d. moet je dan toevoegen aan de 'gta3.img'. Voor verdere vragen hierover raad ik je aan om naar het Modding gedeelte te gaan, hier hebben ze er meer verstand van. ^_^

Geplaatst:

Als t goed is zit er bij de mod ook een readme waarin precies uitgelegd wordt hoe je de mod moet installeren. Zit die er niet bij? Stuur dan de link van de mod, dan kan ik er even naar kijken.

Meestal moet je de meegeleverde txd (en misschien dff) bestanden in het bestand gta3.img zetten met een tool als IMGTool 2.0. Soms moet je nu ook nog in bepaalde .dat bestanden een paar wijzigingen maken, maar dat zou dan duidelijk aangegeven moeten zijn lijkt me zo (in die readme).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...