Jump to content

Black project..!?!?

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik heb dit op een site gevonden:

Go underground in Area 69 in Bone County

Do the underworld glitch (at the Vinewood safehouse head north from Madd Dogg's) and fly to Area 69. Find the underground complex. Find the area where you get the Black Project, and you should see an empty long hollow room next to it. It should have red boxes at the top of the "silo". Fly underneath the empty silo then fly to the top of the silo. You should see a "cage" where the room is of the red boxes. Try to take off your Jetpack. When you do, you should land in the Black Project area or the rooms around there. Note: To do the underworld glitch, find the safe house pool. Fly the Jetpack into the corner of the safe house. Then, fly to Area 69. Also, bring weapons and armor because the SAPD officers spawn down there.

IK KEN WEL EEN BEETJE ENGELS MAAR WTF IZ DIT ,WIL IEMAND DIT PLEASE VERTALEN WANT IK SNAP DIT ECHT NIET..!!! :(

Geplaatst:

Als je geen idee hebt wat je post, waarom post je het dan bij easter-eggs?

Verplaatst naar General.

(komt er op neer dat je Area 69 kan bereiken door met je Jetpack vanaf je safehouse boven Madd Dogg's Crib naar Area69 te vliegen (in de underworld)

Geplaatst:

En 't lijkt mij nogal onzin :rolleyes: Ik ga 't niet eens proberen want uit ervaring weet ik dat die blue heaven of hell toch niet iets is voor mij. Ik blijf toch altijd wel haken :unsure: :D

Geplaatst: (bewerkt)

Ik had het al geprobeerd ik blijf vliegen op dezelfde hoogte en ik krijg loading en dan verschijn ik op een andere plek in het spel <_<

Bewerkt: door Sultan
Geplaatst:
Ik had het al geprobeerd ik blijf vliegen op dezelfde hoogte en ik krijg loading en dan verschijn ik op een andere plek in het spel <_<

zo iets had ik ook

en dit is de vertaling

Ga ondergronds op Gebied 69 in de Provincie van het Been Doe onderwereldglitch (bij het safehouse hoofdnoorden Vinewood van Madd Dogg's) en vlieg aan Gebied 69, vinden het ondergrondse complex. Vind het gebied waar u het Zwarte Project krijgt, en u zou een lege lange holle ruimte naast het moeten zien. Het zou rode dozen bij de bovenkant van "silo" moeten hebben;. De vlieg onderaan de lege silo vliegt dan tot de bovenkant van de silo. U zou een "cage" moeten zien; waar de ruimte van de rode dozen is. Probeer om uw Jetpack op te stijgen. Wanneer u, zou u daar moeten landen in het Zwarte gebied van het Project of de ruimten rond. Nota: Om onderwereldglitch te doen, vind de veilige huispool. Vlieg Jetpack in de hoek van het veilige huis. Dan, vlieg aan Gebied 69, Ook, breng wapens en pantser omdat de ambtenaren SAPD neer daar kuit schieten.

Geplaatst:

Ik had dat al eens geprobeerd, en het werkt. Het is een manier om na de missie "The Black Project" toch nog in Area 69 te komen. Je kunt als je wilt er rondlopen, maar je zult er niet levend uitkomen.

Ga in de blue hell met je jet-pack, vlieg naar area 69, zoek die schacht waar je op het eind van de missie het "Black Project" moet pakken om daarnaa ermee naar boven vliegt om te ontsnappen. Als je onder die schacht zweeft, ga je helemaal naar onderen (vierkantje drukken) Je wordt dan in Area 69 neergezet met 5 sterretjes (***** lol) Er komen dan geen soldaten achter je aan maar politie agenten. Je kunt nu de basis opnieuw verkennen, zonder die irritante sirene. Ikzelf vind de 3d kaart van Sanandreas wel cool om te bekijken.

Groeten en een gelukkig nieuwjaar, CelicaVB

Geplaatst:
Ik had dat al eens geprobeerd, en het werkt. Het is een manier om na de missie "The Black Project" toch nog in Area 69 te komen. Je kunt als je wilt er rondlopen, maar je zult er niet levend uitkomen.

Ga in de blue hell met je jet-pack, vlieg naar area 69, zoek die schacht waar je op het eind van de missie het "Black Project" moet pakken om daarnaa ermee naar boven vliegt om te ontsnappen. Als je onder die schacht zweeft, ga je helemaal naar onderen (vierkantje drukken) Je wordt dan in Area 69 neergezet met 5 sterretjes (***** lol) Er komen dan geen soldaten achter je aan maar politie agenten. Je kunt nu de basis opnieuw verkennen, zonder die irritante sirene. Ikzelf vind de 3d kaart van Sanandreas wel cool om te bekijken.

Groeten en een gelukkig nieuwjaar, CelicaVB

Nou dit is gelukkig aan 't eind van 't jaar 2004 een "verassing" in het spel die wel waar is.

Luiden we het jaar met z'n allen toch nog goed uit! ;)

:lol:

Gelukkig nieuwjaar allemaal!

:lol:

Als je AR hebt of zo'n cheats cd kan je ook gewoon de Walk trough walls cheats gebruiken . dan ligt hij gewoon onder de grond :lol:

Oh ja en HAPPY NEW YEAR !!!!! B) :D :lol:

Bewerkt: door JBm*
walk trough wals cheat is er niet! ook niet op de cheat cd

Weet je dat heel zeker?

Voor ARMAX is hij er namelijk wel (hij werkt, getest). Het is alleen gene code die al op de CD staat maar je kunt hem wel toevoegen.

Alleen doen de voertuigen is het spel heel vreemd, maar dat kan ook komen door ene combinatie met een andere code. Ik heb hem namelijk gebruikt met de Vigitante => Saint Mark's Bistro code erbij om een beetje rond te kunnen kijken in Liberty, maar ben daar nooit aangekomen.

Ik zal hem opzoeken en dan posten.

Bewerkt: door BrokenTable
Geplaatst:

Nou ik was er gister en ook bij die luik waar je naar binnen moet met de missie maar hij gaat alleen kapot en verder is het gevuld met cement dus je kan er niet in en ik heb het nog overleefd ook :puh:

Geplaatst:

ik reed een keer bij verdant meadows in de rechter vleugel van de hydra met de pcj 600 en toen werd het belld ff zwaart er stond loading en toen was ikm inneens in area 69 waar de missie blackproject zich afspeelde

Ik wil daar niet heen :puh: Het is wel vet missie opzich

Bewerkt: door neophyte13-2
Geplaatst:

ARMAX Walk Through walls zou 1 van deze 2 moeten zijn (misschien werken ze beide)

Die ik gebruik heb, heb ik niet bewaard en ik heb deze niet getest. Weet dus niet zeker of dit werkende zijn.

(1)

KW0D-NU39-A5HA4

EWF0-HKKX-GCX91

QAKX-21NM-R5DME

2WV0-FTUR-GGM00

PM9U-ZEDA-DTWWB

(2)

6N01-VMA1-HFD1P

PRCE-EJNY-6FFAR

QAKX-21NM-R5DME

8CB2-AV76-ZHMP9

PM9U-ZEDA-DTWWB

(L1+L2 = On, R1+R2 = Off)

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...